Romanii au talent - Urmeaza finala

In seara aceasta a fost ultima finala "Romanii au talent" si tot azi am aflat toti cei 12 concurenti finalisti.Multumiti de rezultate?
Avem de laudat o multime de talente, avem de reprosat faptul ca unii nu meritau sa ajunga in finala in defavoarea altora. Cert e ca niciodata nu putem fii cu toti multumiti de rezultate.
Si tot cert e ca nu pot incheia acest post fara a posta urmatoarele doua videoclipuri.
Dinu Valentin, unul dintre preferatii mei, Michael Jackson la fel unul dintre cantaretii mei preferati, "You are not alone", o ador...toate acestea adunate cu o voce superba nu au putut decat sa surprinda in mod placut.



Luca Valentin, un barman pe care ne-am dorii cu totii sa-l vedem mai des si sa ne serveasca cu o bautura. Sincer, baiatul asta chiar are talent si se vede ca ii place foarte mult cea ce face. Cine nu ar vrea sa fie servit in asa fel, pe langa baututa ceruta sa ai parte si de un spectacol in adevaratul sens al cuvantului.

Valentin Luca
ProTV.ro

Su astea fiind zise, urmeaza sa alegem cine ma castiga acest concurs.

Iata si cei 12 finalisti:

  1. Narcis Iustin Ianau
  2. Trupa Ballance
  3. Viorica si Emil Luca
  4. Adrian Tutu
  5. Cristina si Alina
  6. Grupul Akikai
  7. Stefan Florescu, 
  8. Cosmin Agache 
  9. Rebeca Neacsu
  10. Valentin Dinu, 
  11. Luca Valentin,
  12. Madalina Felea( Medeea)
Care sun preferati vostri? Cine credeti ca o sa castige. Si ca sa spun parerea mea, cei scrisi cu bold sunt preferatii mei, iar cei cu italic mi-a placut deasemenea foarte mult. 
Sincer nu stiu cine o sa castige si mi-e greu sa aleg, dar totusi ma opresc la Narcis Iustin Ianau, Adrian Tutu si Dinu Valentin.
Totusi nu pot sa inchie fara sa spun ca imi pare rau ca nu au mers in finala  "Trupa Freaquency" si "Trupa DFC", dar despre asta intr-o postare viitoare pentru ca nu sunt singurii pe care mi-as fi dorit sa ii vad in marea finala.

8 comments:

  1. Super a cantat Dinu Valentin. El vreau sa castige :)

    ReplyDelete
  2. Preferati: Ianau, Tutu, Neacsu, Dinu, Agache. Unul dintre ei va castiga cu siguranta finala. As paria pe Narcis Iustin Ianau!

    ReplyDelete
  3. Luca Valentin!! omul asta m-a impresionat cu desavarsire...asta da talent neobisnuit plus ca se vede ingionizitate si gradul de seriozitate cu care se pregateste el pentru acest concurs...bravo!...preferatii mei coincid cu ai tai asa ca nu-i mai enumar inca o data :p

    ReplyDelete
  4. Preferatii mei sunt Stefan Florescu si fetita care canta ca o soprana veritabila. Ea cred ca o sa castige pt. ca este si preferata juriului, din cate mi-am dat seama.

    ReplyDelete
  5. Dinu Valentin, a meritat primul loc, insa mie nici acum nu-mi vine sa cred ca ''DFC'', n-au ajuns in finala, au fost si sunt unii din favoritii mei.

    ReplyDelete
  6. Mi-a placut mult luca v. Abia astept ce mai pregateste , ca a promis ;)

    ReplyDelete
  7. Very interesting blog you've got. Really cool :D

    www.mycameraslens.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. sustin din suflet pe Valentin dinu...

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.