21 Mai 2011 - Sfarsitul lumii

Am cam lipsit din peisaj in ultima vreme. Am avut o stare proasta, n-am avut chef de scris. Dar am revenit. Intre timp am aflat ca vine sfarsitul lumii. Cine spune asta? Harold Camping, liderul miscarii fundamentaliste. Acesta spune ca a descoperit un sistem matematic prin care se poate afla cand va fi "Ziua Judecatii". A impanzit aproape toata lumea cu afise care anunta sfarsitul lumii. Sa nu credeti ca Romania a scapat, yep sunt cateva afise si pe la noi, chiar si in Bucuresti. Hmmm....da credem? Eu nu cred. Nimeni nu stie cand vine sfarsitul lumii. Unii mai bine si-ar vedea de viata lor in loc sa caute formule matematice miraculoase. Totusi cum poate determina un sistem matematic sfarsitul lumii? Sunt prea multe lucruri care se bat cap in cap.
Daca ar fi sa ne luam dupa marele fundamentalist, maine bye bye world, sau ma rog, vor ramane doar cei alesi. Sa fie oare aceasta ultima postare. :)) Oricum nenea cred ca are ceva probleme din moment ce a cheltuit 140.000 de dolari pentru afise prin care sa anunte sfarsitul lumii. Daca nu avea ce face cu acesti bani, putea sa ii doneze sau nu stiu....orice altceva.
Pana la urma, daca vine sfarsitul lumii...asta e...nu avem ce face, dar nimeni nu-mi schimba idea ca doar Dumnezeu stie cand va fi acesta.

"Ziua Judecăţii va fi pe 21 mai 2011, când va fi un cutremur masiv. Aşa va fi: Iisus se va ridica la cer şi îşi va lua oamenii cu el. Pe 21 octombrie, vor fi cadavre peste tot", a declarat Tony Dellomo, membru al sectei.

Voi ce credeti?

4 comments:

  1. Nu imi este teama de Apocalipsa, decat atunci cand ea se va intampla cu adevarat. De premonitiile si prevestirile altora, chiar nu-mi pasa si nu dau doi bani pe minti ticnite! Auzi la ei ca scrie in Biblie. Si tot in Biblie scrie si faptul ca, nici fiul omului nu va sti cand va fi Apocalipsa. Ce sa mai spui?!

    ReplyDelete
  2. @Bogdan Vasiliu...tocmai de asta zic si eu ca nu cred. Cand o sa vina ...o sa fie o surpriza

    ReplyDelete
  3. Hai ca au un talent americanii sa-si faca reclama...Sunt cei mai buni din lume la publicitate! :)

    ReplyDelete
  4. se pare ca am trait cu 2 zile mai mult decat lumea.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.