Romania pe locul 17 la Eurovision

Nu stiu de ce,dar ma astept la un rezultat prost, piesa celor de la Hotel Fm nu prea mi-a placut. De la incepfut nu prea le-am dat sanse. Spectacol frumos,voce buna, versuri dragute dar parca lipsea acel ceva pentru a face o piesa placuta.
Punctele pe care le-a primit Romania anul acesta arata cam asa:

  •  Bulgaria - 6 puncte, 
  • Olanda - 4 puncte, 
  • Italia - 12 puncte, 
  • Danemarca - 4 puncte, 
  • Austria - 1 punct, 
  • Azerbaijan - 6 puncte, 
  • Turcia - 5 puncte, 
  • Ungaria - 1 punct, 
  • Irlanda - 1 punct, 
  • Spania - 8 puncte, 
  • Israel - 6 puncte, 
  • Estonia - 1 punct, 
  • Moldova - 12 puncte, 
  • Belgia - 10 puncte.
In total Romania a primit 77 de puncte.
Castigatorii de anul acesta sunt Ell & Nikki din Azerbaidjan, cu melodia "Running Scared", care a obtinut 221 de puncte. Sincer mie nu mi se o piesa atat de deosebita...dar...
Moldova s-a clasat pe locul 12 fiind reprezentata de cei de Zdop si Zdup cu melodia "So Lucky"
Eu ma intreb: avem destule voci bune in Romania, chiar era nevoie de un solist din Anglia?
Credeti ca meritam locul 17?



5 comments:

  1. Locul 17 e inca prea mult .Eu ma asteptam la 24.
    Ideea e ca Eurovisionul e un concurs unde se voeaza pe criterii geopolitice.
    Mereu vecinii isi dau puncte intre ei.
    Totusi,partea buna este ca in fiecare an castigatorul primeste puncte constant si e oarecum ales pe drept.
    Mi e mi-a placut mult melodia Spaniel,dar...din cate imi amintesc a iesit cam la urma.

    ReplyDelete
  2. spania si moldova mereu ne dau puncte. daca ar fi punctajele pentru cantat si nu pentru tara ar arata altfel clasamentul.

    ReplyDelete
  3. Hotel FM nu mi-au placut nici mie. Locul e mai mult decat meritat, avand in vedere ca favorita mea (Estonia), s-a clasat penultima.

    ReplyDelete
  4. Mie mi-a placut piesa reprezentantilor nostri la Eurovision.

    ReplyDelete
  5. Sincer să fiu, cred că dacă mergeau la Eurovision Voltaj cu o melodie de genul lor, ne clasam mult mai bine. Asta dacă ar fi posibil.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.