Trece timpul

Cateodata ma mir cat de repede trece timpul. Astazi am tot facut treaba prin casa si m-am trezit ca e 4 ceasul. Aveam impresia ca n-am facut mai nimic, ca abia m-am trezit. Pf...inca un pic si mai adaug un anisor, :P, imbatranesc.
Nu-mi place ca a venit caldura. Momentan e acceptabil, dar cand ma gandesc la sauna ce va urma deja ma sperii. Dar nah si vara e frumoasa, soare,mare. Mi-e dor sa ma plimb in parc seara cand nu e asa lume ca ziua. Ziua mai degraba stai la coada sa intri pe aleile parcul sau faci slalom decat te plimbi.
Aaaaa....sa nu uit....cine e campiona? Steaua. Hi!!! Nu ma asteptam,dar ma bucur. Deh stelista de mica, crescuta printre stelisti. Desi stiu ca o sa-mi urc cativa dinamovisti in cap ( se stiu ei care ) Steaua merita! :P
Dezamagire sfarsitul lumii nu a venit. S-a ratacit pe drum, probabil a vrut sa vada cine castiga dintre Steaua si Dinamo.
A venit si weekendul asa ca profit de ocazie si va urez weekend placut tuturor( pentru ca ii citesc mereu cu placere si pentru ca isi exprima des parerile despre scrierile mele) : Fata care aduce ploaia, Cristi Raraitu', Bogdan Vasiliu, Ted, Costin Comba, Colorful-Balloons.

1 comment:

  1. Steaua este cea mai buna echipa! Se stieee! Week-end placut, Annya!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.