Catelusi simpatici

A venit si weekendul. Din pacate pentru unii a avenit cu ploi. Eu una abia asteptam sa ploua. Urasc zilele extrem de calduroase. Azi-noapte am dormit cu geamul deschis, ascultand ploaia. Era asa bine. :X Aveam un chef sa ies afara... . Se pare ca ploaia va incepe din nou, macar e mai racoare.
Si ca tot venii vorba de caldura insuportabila, joi am iesit in parc ( era prea cald in casa ) si am gasit 4 catelusi tare simpatici. Foarte jucasi si dragastosi. Va las cateva poze cu ei, nu prea multe pentru ca erau intr-o continua miscare si se uitau oriunde in alta parte inafara de telefonul cu care faceam poze.





Nu-i asa ca sunt tare haiosi?

2 comments:

  1. eu am pisoi simpatic.... e negru sil cheama albeaţă :X si mai am si pe bestie care este catel si mama lu albeata bezna carei neagra si ea.... si mai am inca cateva animalute paci prin curte... adica pe tuborg, haineken, stalinskaia (toti pisoi), motanu (catelul cel mare)....
    Si astia din poze sunt draguti :D

    ReplyDelete
  2. din cauza ca ai cobit u au venit ploile astea >:P ... dak tot iti place vremea asta, sa vad acum dak mai iesi prin parc :D
    Mumosi catzeii ... data viitoare incearca sa iei si u unul :))

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.