Despre Annya's Blog

Trebuie să recunosc că totul a început din plictiseală . 
La început  habar nu aveam cu ce se mănâncă blogging-ul , dar mi s-a părut interesant .
Încet , încet s-a transformat în pasiune , îmi placea la nebunie să postez . Am avut lungi perioade de pauză . De fiecare dată regretam că nu m-am ținut de treabă .
Timpul a trecut , am crescut m-am maturizat , prioritățile s-au schimbat și nu prea mai aveam timp să scriu pe blog .
Nu sunt un blogger cunoscut , stiu asta și sincer încă nu-mi pare rău . O să încerc din răsputeri să ajung departe cu acest blog .
Acum că sunt și mămică , am și mai multe de spus și de fiecare dată când îmi voi găsi timp voi scrie pe acest blog .
Despre ce scriu ?
Despre mine și despre ceea ce gândesc , despre bucuria de a fi mamă , despre minunea din viața noastră . De asemenea aici vei găsi informații utile pentru tine și blogul tău , recenzii , recomandari de tot felul , review-uri ale unor produse cosmetice accesibile oricui , promoțiile magazinelor online din România și nu numai .
Îți mulțumesc că mi-au vizitat blogul , sper că ti-a plăcut și că o să ne mai vedem și alta dată .



4 comments:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.