Ieri 22 azi 23

S-a intamplat ceva ciudat. Aseara cand m-am bagat in pat aveam 22 de ani, de dimineaza cand m-am trezit avem 23.  Am imbatranit peste noapte.
Am mai adaugat un an, de acum am 23, inca la inceput pot spune, mai ales ca mai am multe de facut in viata asta. Asa repede trece timpul, parca mai ieri terminam liceul.
Am inceput o noua saptamana cu o noua varsta. Sa fie oare un semn ? Poate va fi un al alt inceput pentru mine cu lucruri bune si frumoase, am mare nevoie de asa ceva in viata mea.
Ce-mi doresc? Multa fericire, sanatate ( e mai buna decat toate ) , sa am mereu familia si prietenii alaturi si sa-mi gasesc un loc de munca. Cadouri ? . Cele mai frumoase cadouri sunt cele micute date din suflet.
Si pentru ca e luni va urez o saptamana faina in care sa aveti parte doar de lucruri frumoase. Cine stie poate va fi una speciala pentru voi! ;;)

10 comments:

  1. La multi ani, multa sanatate, si multe realizari in viata!

    ReplyDelete
  2. La multi ani, soro! Sa ne traiesti o mie de ani. Multa sanatate, dragoste si toate cele bune. O sa fie bine, vei vedea

    ReplyDelete
  3. La multi anii iubita. Sa ai parte de tot ce-i bun in lumea asta. Asa cum ti-am mai spus sa nu-ti pierzi niciodata puterea de a zambi si de a glumi atunci cand esti trista. Nu-ti pierde puterea de ai face pe cei din jurul tau sa zambeasca...ramai asa cum esti. :)

    ReplyDelete
  4. 23 frumoasa varsta!! :) Trebuie sa ne bucuram cat suntem tineri, sa ne distram sa ne simtit bine. Iti doresc tot binele din lume, multa iubire, sanatate si implinirea tuturor dorintelor.

    ReplyDelete
  5. La mulţi ani şi sănătate ca să le poţi face pe toate! :)

    ReplyDelete
  6. La multi multi ani si nu doar multi ci si plini de ferecire,iubire si impliniri :))

    ReplyDelete
  7. Multumes tuturor pentru urari!!! >:D<

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.