Imi pare rau

In ultima vreme incerc sa ma conving de anumite lucruri, incerc sa ma conving ca ele sunt normale si ca doar mie mi se pare ciudat. E destul de greu sa ma conving dar trebuie.
Imi pare rau ca nu inteleg ca e normal intr-o prietenie sa nu te vezi decat o data pe luna sau mai ra o data la cateva luni...
Imi pare rau ca nu inteleg ca e normal sa nu ai timp intr-o saptamana ( sau chiar o luna ) sa ii dai un mesaj unui prieten sa-l intrebi ce mai face...
Imi pare rau ca nu inteleg de ce atunci cand simti nevoia sa ii spui cuiva ce ai pe suflet te trezesti cu replici : "Hai sa schimbam subiectul, ca e urat sa vorbim despre asta " sau " Nu ma mai incarca si pe mine cu energiile tale negative". Mai rau decat atat mai tarziu te trezesti " "Pai daca tu nu spui ce ai pe suflet, eu de unde sa stiu"...
Imi pare rau ca nu inteleg de ce in cele mai grele momente din viata esti singur, pentru prietenii sunt ocupati...
Imi pare rau ca nu inteleg cum se face ca prietenii aia ocupati, nu mai sunt atat de ocupati cand au nevoie de ajutorul tau...
Imi rau ca nu inteleg ca "Te sunt eu putin mai tarziu" inseamna peste cateva zile sau saptamani...
Imi pare rau ca nu inteleg ca intr-o relatie cel mai important e sexul...
Imi pare rau de cele mai multe ori sunt neinteleasa....asta e am doza mea de nebunie...
Imi pare rau ca nu inteleg ca intr-o relatie fie ea de iubire fie ea de prietenie e normal sa traga decat unul...
Imi pare rau ca unii nu inteleg ca atunci cand le spui ca nu au procedat corect, cred ca le vrei raul, ca ii critici, ca esti rau cu ei, ca le reprosezi, ca esti invidios...
Imi pare rau ca nu inteleg de ce uneori unii nu iti spun ca gresesti si te privesc cum te duci la fund...
Imi pare rau.....
Sunt atat de multe lucruri pentru care imi pare rau ca nu le inteleg, lucruri normale din spusele altora.
Insa cel mai rau pe lumea imi pare ca murit singura persoana care imi inveselea fiecare zi, care avea un sfat bun. A trecut mai bine de un an si inca nu inteleg de ce.... . Totusi, inca mai am 2 persoane dragi alaturi de mine... :)

P.S. As mania pe Dumnezeu daca as spune ca lucrurile au stat mereu asa, ca nu am avut niciodata alaturi de mine, sau ca nu am primit ajutor din partea lor.

8 comments:

  1. Soro eu ti-am mai zis, ca nu stiu de unde ti-ai ales tu prietenii, dar clar nu a fost un loc bun. Le poti spune cunostiinte,dar nu prieteni.
    Asta e in unele relatii e mai important sexul...de fapt e cel mai important.Noroc ca nu sunt la fel.
    Cat despre mama ta, cu siguranta e intr-un loc mult mai bun decat cel in care suntem noi acum.

    ReplyDelete
  2. Eu astora le zic prieteni buni de cinste. ia zile ca le faci cinste cu o bere sau vezi cum nu o sa mai aiba atat de multa treaba.
    Toti aveam prieteni , daca ii putem numi asa , din astia....asta e...Eu m-am obisnuit

    ReplyDelete
  3. Sa nu ai timp intr-o saptamana sa dai un mesaj? Cred ca nici Obama nu e asa ocupat. :)) Sa nu te vezi luni de zile cu un priete, da ce stati in orase sau tari diferite? Singur esti mereu, inafara de atunci cand iti merge bine si pot scoate ceva de la tine. Cum sa fie mai inportant sexul decat iubirem respectul, fidelitatea, intelegerea....lol....pe bune de unde ai gasit specimele astea?

    ReplyDelete
  4. Sa ai o zi frumoasa si senina, AnnyA! :)

    ReplyDelete
  5. I'm sorry you have to hit these things at least once in your life.

    ReplyDelete
  6. @AndreyV: imi sunt prieteni inr-un fel, totusi n-as putea sa le spun cunostiinte. pe astia ii am cu astia defilez. Stiu ca e mult mai bine acolo unde e mama mea.
    @UnuOarecare: n-am incercat pana si nici n-am sa incercat, daca vor sa-mi fie alaturi bine, daca nu n-am sa-i cumpar cu o bere.
    @Anonim: Yep, unii chiar nu am timp. Asta e, trebuie sa ma obinuiesc.
    @Cristi: Multumesc. Si tu la fel.
    @Colorfulballoons: Din pacate eu ma lovesc zi de zi de ele si par sa ramana vesnic asa.

    ReplyDelete
  7. toti regretam anumite lucruri pe care le-am facut sau NU le-am facut.

    ReplyDelete
  8. Buna, as dorii sa stiu daca doresti sa imi pui si mie hiperlink pe cuvintele "prieten","prieteni","prietenie" folosind link-ul: http://www.domino-friends.com . Multumesc anticipat.
    P.S. Iti pot oferii link pe cateva blog.uri/site-uri daca esti interesata.
    ( email: office@domino-friends.com )

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.