Multumesc

Prin acesta postare doresc in primul rand sa le multumesc tuturor bloggerilor care mi-au urat La multi ani, fie aici pe blog, fie pe mess sau prin contact. Ma bucur ca ati fost alaturi de mine printr-un mesaj dragut si va doresc numai bine.
Pregatiti-va de noi urari pentru in curand blogul meu o sa fac 2 anisori. Micut, dar o sa creasca el mare si frumos. E deja maricel si asta doar datorita voua.
In rest voi lucra din nou la tema blogului, pentru acum cu cea noua am o problema cu afisarea datei, care e enorm de mare dupa parerea mea si nu pot sa o modific,oricum am reusit eu ceva avand in vedere ca la inceput la toate posturile aparea data de 21 ianuarie.Meniul autoderulant imi da si el batai de cap si nu vrea si basta.
O sa aleg o tema mai simpla si mai usoara si promit sa raman la aceea, sper doar sa nu-mi faca probleme. Nu stiu de ce nu ma invat minte sa raman la o tema si gata, nu sa stau tot timpul sa le schimb. :)) Mai ales ca cel mai important e continutul si nu tema.
Va doresc o zi frumoasa  si nu uitati sa participati la concurs pentru a castiga un domeniu gratu

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.