O schimbare

Probabil va intrebati ce se intampla din nou cu tema blogului meu. Ei bine, am simtit nevoia de o noua schimbare. Pur si simplu, nu ca celalalt design nu m-ar fi multumit, ci pur si aceasta tema mi-a atras atentia. Stiu ca in ultima vreme am tot schimbat aspectul blogului meu. Am ales o tema mai simpla, cred ca e prima care are un singur sidebar. Am umblat putin la blogroll, deja erati foarte multi si era ditamai lista, asta ca am mai restrans putin ( nu am stres pe nimeni )
Inca mai am de lucru si nu cred ca voi termina  in noaptea asta. Probabil am sa termin maine, mai sunt cateva chestii de configurat, ca slideshow-ul, meniul ( care apropo e foooooooartee mareeee ).
Aceasta nu va fi singura schimbare  a blogului meu, si continutul va fi diferit, voi continua sa-mi astern gandurile exact asa cum imi vin. Doar ca veti gasi mai multe informati din muzica, film ( care imi plac si ma reprezinta ), recomandari, diverse lucruri utile si multe altele.
Veti gasi in continuare acelasi lucruri care v-au adus pe acest blog, pentru ca ma reprezinta, pentru ca e  ceea ce simt.

3 comments:

  1. E foarte misto tema actuala! Felicitari pentru alegere, Annya! :)

    ReplyDelete
  2. INteresata de un schimb de link?

    ReplyDelete
  3. La mine faza cu temele blogului nu prea conteaza. Nu tin cont de ele. daca ce este pus in acel blog este interesant, totul este ok.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.