Bancuri

Nu v-am incantat cu bancuri in ultima vreme, asa ca azi am mai cautat cateva bancuri bune. Asa ca sa va inveselesc putin.

  • La teatru, unde se joacă o piesă poliţistă, o spectatoare sare în sus, strigînd:
    - Unde este ucigaşul?
    La care o voce din spatele ei îi dă replica:
    - In spatele dumitale, dacă nu te aşezi imediat!
  • În apartamentul unei familii care în iarna asta a cerut decuplarea de la centrala care furniza energie termică şi electrică, un reporter întreabă:
    - Ce faceţi dacă vă este frig?
    - Ne strîngem în jurul lumînării.
    - Dar dacă este foarte frig?
    - Ne apropiem şi mai mult de ea.
    - Dar dacă este ger cu temperatură sub -20 C?
    - În acest caz, aprindem lumînarea...
  • Salut, bine că te-am întîlnit! Poţi să-mi împrumuţi 100.000 de lei?
    - Îmi pare rău, dar n-am bani la mine!
    - Dar acasă?
    - Acasă toţi sînt bine, sănătoşi, mulţumesc!
  • În sala de judecată:
    - Linişte! strigă judecătorul. Cine mai face gălăgie va fi trimis acasă de îndată!
    - Ura! strigă inculpatul.
  • ntră un bărbat distrus într-o cîrciumă şi strigă:
    - Toţi avocaţii sînt nişte proşti!
    De la o masă se ridică un tip solid şi se apropie de tipul disperat:
    - Retrăgeţi-vă cuvintele!
    - De ce? Sînteţi avocat?
    - Nu, sînt prost!

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.