Do you know were your heart is?


Nu stiu voi, dar m-am saturat de caldura asta. E din ce in ce mai insuportabila. A fost ditamai furtuna in Bucuresti, ma rog mai degraba ziceai ca e furtuna de nisip, cel putin la mine in zona, a ploat putin si degeaba. A doua zi parca era si mai cald.
Ieri ma intreba un blogger care mai e viata mea, avand inm vedere ca nu prea am mai postat in ultima vreme. Pai treaba sta cam asa.
Daca in februrie incheiam o etapa din viata mea, acum incep alta. Un nou loc de munca. Diferit de cea ce faceam inainte, insa imi place si aici. E placut sa faci lucruri cat mai diferite in viata, sa gusti cate putin din toate. Sper sa fie bine si pe viitor si sa nu fie doar niste impresii pripite.
In rest bine sanatoasa. Las lucrurile sa curga de la sine. Imi pun in gand ca de acum inainte sa savurez mai mult viata. Sa ies, sa ma plimb mai des. Pana la urma viata merge inainte, cu bune si cu rele si trebuie sa profitam, macar acum cat suntem tineri.
E deja 23.15, maine ma trezesc la 6, dar nu ma indur sa merg la somn pe zapuseala asta. Nu prea am incotro.
Zilele trecute pomenisem de One Republic si a lor melodie Say ( All you need ) Iat-o, pentru cei care inca nu ati ascultat-o.

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.