Still the same

A mai trecut o saptamana. A mai trecut o luna. Si uite cum a trecut si iulie, parca mai ieri de vaitam ca e frig.
Mai este putin din vara si probabil ar trebui sa profitam de vreme sa iesim, sa ne plimbam. Ce chef am de o plimbare in parc acum seara. Hm...dar as putea zice ca m-am plimbat un pic azi-noapte, dar prea putin. E asa placut noaptea afara, e racoare, e liniste. Da, stiu e si un pic infricosator sa zicem, dar tot imi place.
Saptamana asta a trecut pe nesimtite, a fost usoara. Sunt inca un invatacel la munca. Abia astept sa intre totul in normal.
Mi-e dor de blogurile voastre. recunosc saptamana asta nu prea am citit blogurile pe care obisnuiam sa intru macar de 2-3 ori pe saptamana, dar de azi incep sa le vizitez din nou.
Pe 26 blogul meu a facut 2 anisori, usor, usor se face mare. Asa ca ii urez "La multi, multi ani!!! Sa creasca mare si frumos. Si cand ma gandesc ca la inceput abia daca stiam ce presupune un blog. Nu credeam ca o sa-mi placa sau ca voi scrie timp de 2 ani. Nu-mi vine sa cred ca a trecut atat. S-au intamplat atatea in acesta perioada asta, bune si rele si parca mai mult rele, dar cu ajutorul lui Dumnezeu am trecut peste toate si iata-ma.
Imi place sa cred ca am ramas la fel....tocmai de aceea va las o piesa care mie imi place foarte mult.



P.S. : Mergem la o plimbare in noapte?? :)) :D

3 comments:

  1. La multi ani si la cat mai multi ani in blogosfera:)

    ReplyDelete
  2. La multi ani!...si sa mai fie cald, poate pana in decembrie :)

    ReplyDelete
  3. offtopic : Scuze ca te deranjez, dar de curand m-am mutat pe un nou domeniu si mi-am luat lista de blogroll la anuntat noua mea adresa este asta : http://neydamn.eu, iar daca vrei sa continui schimbul te rog sa ma anunti printr-un comm. Multumesc si scuza-ma de deranj.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.