Fara titlu

Prima postare pe luna august. Wow suntem in august. Repede trec lunile astea. Maine poimaine vine decembrie si ne infofolim pana in gat si il asteptam cu nerabdare pe Mos Craciun. Dar mai e ceva timp pana atunci. Mai crestem putin.
Nu prea am mai scris in ultima vreme. Eram singura ca daca incep munca o voi face si mai rar decat o faceam pana acum. Totusi am sa incerc sa scriu mai des, vreau sa reusesc sa ma tin de promisiune intr-o buna zi.
Acum nu as avea prea multe de zis. Totul a decurs relativ normal. Mai putin sambata dimineata cand am fost urmarita din statia de masina pana la munca de un nene frustat, sau mai bine zis de un obsedat sexual - sa nu exagerez - ma refer doar ca vorbea urat si se tinea dupa mine. Fiind 7.30 dimineata nu prea era lumea pe strada, dar traiasca telefoanele mobile. In momentul in care am scos telefonul a decis sa o ia pe o alta straduta.
Ieri s-a aprins televizorul singur. Telecomanda era la o distanta considerabila de mine, cu partea cu butoanele in jos si indreptata spre perete in directia opusa tv-ului. Ciudat, dar se mai intampla. Usor infricosator avand in vedere ca am inceput de vreo saptamana sa vizionez Ghost Whisperer. Cine stie, poate ma transform intr-o Melinda si incep sa vorbesc cu spiritele.
In rest, abia astept weekend-ul ( stiu ca e abia luni ) , dar acesta este weekendul meu liber. Ma rog sambata mea mea libera, ca duminica oricum nu lucrez. Am chef sa ies undeva in aer liber, sa profit cat mai aeste vreme buna, dar stau cam prost cu finantele astea. Abia astept sa-mi revin.

3 comments:

  1. Iti doresc sa-ti revii, asa cum visezi.

    ReplyDelete
  2. Stiu cum e cu finantele astea. Toti asteptam sa ne revenim. Sper sa apuci sa pleci undeva sa te mai destinzi. La mine mai greu ca lucrez si duminica uneori :|

    ReplyDelete
  3. Sa-ti cumperi un spray paralizant cu piper sau cu sare...Sa nu fie nevoie sa-l folosesti,dar e bn sa-l ai.:)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.