La multi ani

Sarbatoare mare astazi, pe cat de mare pe atat de frumoasa. Sfanta Maria. Urez si eu La multi tuturor sarbatoritilor si sarbatoritelor, multa sanatate, fericire si tot ce isi doresc. La multi ani si mie!!! :)) Ceee eu nu merit?
De dimineata cand plecat spre munca, m-am speriat, am crezut ca am gresit ziua, ca e duminica. Uitasem complet ca azi e zi libera pentru unii. Cam pustiu pe strada, nu foarte, dar pentru o zi de luni destul de gol pe strada, magazine inchise, liniste. Bine, sa nu uitam ca era ora 7.Masinile  au venit cam greu.
Acum pe unde te uitai, lumea cu flori cu cadouri.
In rest o zi caldura dupa un weekend desi liber ( fara munca ) foarte incarcat. Cel putin sambata am avut treaba prin casa mai toata ziua.
Si cat e sarbatoare va las si un mic, foarte mic cadou. Nu-i asa ca e tare adorabil?
Imposibil sa fie ceva mai adorabil!

Vezi mai multe video din animale

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.