Recomandare serial - One Tree Hill

One Tree Hill, un serial pe care il recomand cu caldura tuturor, dar in special iubitorilor de seriale cu adolescenti. Eu am inceput sa-l urmaresc din curiozitate si pentru ca imi doream sa ies putin din sfera serialelor gen Supernatural, Lost sau Vampire Diaries.
Cand am inceput sa il vizionez nu credeam ca o sa-mi placa atat de mult si ca voi viziona atat de repede 8 sezoane. As putea spune ca m-a ajutat si faptul ca in aceea perioada stateam acasa.
Serialul urmareste viata unor adolescenti care se lovesc de problemele specifice acestei varste, dar si despre viata parintilor acestora.
Ca in orice serial exista cel putin o rivalitate. De data aceasta intre 2 baieti de liceu care impart aceeasi pasiune: basketul, amandoi fiind la fel de buni in acest sport. Lucas si Nathan impart si dragostea pentru Peyton, o fata usor misterioasa si mai degraba singuratica. Cea mai buna prietena a lui Peyton este Brooke, o fire mai rebela, mai indrazneata. Inafara de dragostea pentru basket si cea pentru Peyton cei 2 impart si acelasi tata. Un tata obsedat de basket si de succes in acest sport care isi doreste ca fiul lui sa fie cel mai bun, netinand cont de dorintele acestuia. Din pacate sau din fericire Lucas nu se bucura de aceeasi atentie din partea tatalui sau, fiiind crescut doar de mama. Mai tarziu cei 2 baieti vor imparti si dragostea pentru Haley, cea mai buna prietena a unui dintre ei si sotia celuilalt. Haley este o fata simpla, care invata foarte bine si care este foarte atasata de Lucas si de mama acestuia.
Personaje relativ putine, foarte bine conturate, cu personalitati diferite, dar care se completeaza, se inteleg, se ajuta. Fiecare personaj are ceva special care te atrage, ceva care te face sa il urasti si/sau sa iubesti, tocmai de aceea e destul de greu sa iti alegi un personaj preferat. Treptat iti dai seama ca te indentifici cate putin cu fiecare personaj in parte. Cu toate acestea daca ar fi sa aleg neaparat, l-as alege de Lucas.
Toate personajele evolueaza extrem de mult de-a lungul celor 8 sezoane, se trasforma, se schimba, se maturizeaza enorm. Ce mi-a placut foarte mult este ca actorii au reusit sa intre foarte bine in pielea personajelor, lucru care se observa in profunzimea cu care acestia transmit fiecare sentiment.
Dragoste, pasiune, ura, prietenie, suferinta, devotament, drama, fericire toate si impletesc si formeaza un tot unitar care cu siguranta va fi pe placul tuturor indiferent de varsta.
Mi-a placut foarte mult ca trecerea de la o scena la alta nu se face foarte brusc. De cele mai multe ori scenele sunt legate prin diverse coincidente ale intamplarilor, ale dialogurilor.
Ce m-a mirat la acest serial a fost faptul ca desi personajele au terminat liceul, serialul nu s-a terminat. A urmat viata de dupa liceu, cand responsabilitatile erau mai mari, mai importante. Fiecare si-a facut o cariera, au visuri, si-au intemeiat familii si desi drumurile lor se bifurca viata a avut grija sa ii aduca din nou impreuna.
Firul epic al povesti este usor de urmarit, cu intamplari diverse. Are 8 sezoane, fiecare avand intre 18 si 24 de episoade. Stiu ca sunt foarte multe, dar cu siguranta o sa va placa.
In aproape fiecare episod ne putem delecta cu cate o fraza draguta si foarte folositoare. Pe majoritatea eu le am notate si am de gand sa le impart cu voi, cate una in fiecare zi.
Nu putem trece cu vederea nici coloana sonara a serialului, care este superba. Cel putin eu am gasit o multime de melodii foarte dragute care merita asculate si merita un locusor in playlistul nostru. Meloadia de pe generic si genericul in sine sunt foarte frumoase, cel putin cantecul mie imi place foarte mult. Iata dovada: ( intro din primul sezon-ele se mai schimba putin pe parcurs )


Intregul serial poate fi urmarit pe site-ul Vplay.ro.
Despre sezonul s-a auzit ca va fi si ultimul si ca avea doar 13 episoade si va aparea in luna ianuarie a anului 2012.
Sper sa nu va suparati ca nu v-am dat foarte multe detalii, insa vreau sa descoperiti singuri acest serial. Astept cu drag parerile voastre.

4 comments:

  1. da, am vazut...recunosc nu tot...am avut multe gazde...este o recomandare de luat in calcul...

    ReplyDelete
  2. Mi-ar placea sa se faca un serial cu cativa adolescenti care traiesc intr-un trib din Africa.

    ReplyDelete
  3. Am fost atras de serial cam 3 sezoane, dupa aia am obsevat ca au cam lalaito si nu m-am mai uitat.

    Foarte bune serialul.

    ReplyDelete
  4. superb serial. am aproape un an de cand l-am terminat si imi lipseste. caut un serial asemanator dar nu am gasit. aveti vreo recomandare?:( tin sa mentionez ca am vazut si TVD, pretty little liars, chuck, the o.c, 2 sezoane din Gossip, true blood, the secret circle, acum ma uit la heroes. mi-as dori un serial care sa semene cu OTH:(

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.