Dezastru la BAC

Iar a fost dezastru la Bac. Ma intreb oare ce se intampla? De ce in halul asta? Promovabilitatea din acesta sesiune: 16,06 %, suna infricosator. Majoritatea dau vina pe stat , pe camerele de supraveghere sau pe profesori. Cu ce e vinovat statul ca nu au laut ei bac-ul? De ce camerele de supraghere sunt vinovate? Profesorii, hmm aici nu bag mana in foc.
Cei mai multi spun ca din cauza camerelor de supraveghere nu s-a mai putut copia si de aici dezastrul. Dar de ce daca ai observat ca in prima sesiune nu ai putut copia deloc nu te-ai pus cu burta pe carte, chiar daca era pe ultima suta de metri. Ceva ceva tot retineai. Dar probabil ei se asteptau sa pice notele din cer, sa copieze in voiem sau cine stie sa le zica profesorii subiectele. Nu spun nu, cu siguranta in alti ani s-a copiat mai mult si tot cu siguranta acest lucru a ajutat la promovabilitate.
Nu prea stiu ce sa zic despre subiectul asta si nu dau vina in totalitate pe elevi, e de vina si societatea in care traim, care le permite prea mult unor copii care nu stiu cum sa profite de aceasta libertate.
Nu sunt destepaciunea intruchipata, nu m-am omorat cu invatatul in liceul, nu am avut note foarte mari nici in liceu nici la Bac, dar totusi 0? Asta e rea vointa nu nestiinta. Dupa 4 ani de liceu sa nu stii nimic.

3 comments:

  1. Asta e invatamantul romanesc. In majoritatea scolilor doar se cercesc note. Nu se invata... prea ne-am invatat. Eu totusi sunt unul din fericiti. Mi-am luat bacu in sesiunea din vara si l-am luat cu nota buna:D

    ReplyDelete
  2. o mana de vinovati...de la elev, pana la ministru...

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.