Not dead!!!

N-am murit, nu inca , o sa-mi vina si mie randul ( glumesc ) .
Pur si simplu nu am mai avut timp de blog si oboseala si-a spus cuvantul si cheful de a scrie pe blog nu a fost prezent. Insa am revenit si sper sa fie o revenire in forta.
Imi cer scuze celor care citeau acest blog si i-am lasat cu ochii in soare si le multumesc celor care m-au intrebat ce se intampla de nu am mai venit cu nimic nou. I'm back!!! Sau cum zice un cantec "I get wings to fly, i'm alive"
Observ ceva schimbari la blogger, mai exact la interfata acestuia, pare interesanta, dar mai am de studiat la ea.  Ma bucur ca aceasta platforma de blogging a inceput sa se imbunatateasca.
Prea multe nu am de zis acum, desi ar fi o multime de spus...stiu ca suna ciudat, insa momentan prefer sa-mi pun eu ordine in ganduri si sentimente. A fost o perioada plina pentru mine, nu foarte grea ci mai degraba un pic dezamagitoare. Din cand in cand trebuie sa mai trecem si prin lucruri ca acestea ca sa ne trezim la realitate si sa ne dam seama de anumite lucruri.
Insa in ultima vreme am invatat ca dureaza doar cateva secunde sa iti pierzi increderea totala in cineva. O spun si o repet, apreciez enorm sinceritatea si consider ca cei ce pot ierta sunt vextrem de puternici. In plus orice om merita o noua sansa, pentru ca nu trebuie judecat dupa o singura fapta.

5 comments:

  1. Bine te-ai intors, Annya, eu nu am plecat de aici:)

    ReplyDelete
  2. Bine ai revnit! Eu folosesc foarte mult Google Reader si aflu cand cineva scrie un post nou.
    Dezamagirea poate fi dureroasa dar mai bine acum decat mai tarziu, o zic din experienta.
    Trebuie sa iertam, dar sa nu uitam!!!

    ReplyDelete
  3. Eu folosesc in continuare tot interfata veche, m-am obisnuit cu ea si nu am chef de schimbari acum. :)

    ReplyDelete
  4. Multumesc pentru reprimirea calduroasa. Ma bucur ca nu am fost uitata.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.