Pentru ca....

Stiu ca am lipsit mult de pe blog in ultima vreme, dar stiti si voi cum este cand pur si simplu nu ai chef sa scrii si/sau nu ai inspiratie. Sunt bine sanatoasa, n-am murit.
Doar ca, de ceva vreme am o stare proasta. Habar n-am de ce, motive pot fi o mie. Poate din cauza faptului ca in ultima perioada am fost dezamagita de unele persoane, poate pentru ca descopar pe zi ce trece lucruri noi despre persoanele din jurul meu. Poate pentru ca uneori ma simt extrem de singura desi stiu ca am langa mine persoane pe care ma pot baza oricand. Deoarece imi doresc sa ma pot schimba, sa-mi pese mai mult de mine, sa nu pun la suflet orice tampenie, sa nu mai fiu atat de buna cu cei care nu merita pentru ca sunt luata drept fraiera. Pentru ca imi e doar de mama. Pentru ca mi-as dori sa pot indrepta anumite greseli. Pentru ca mi-as dori sa fac loc in viata mea oamenilor pe care intr-un moment sau altul i-am dat la o parte din prostie. Dar uneori e prea tarziu. Cu siguranta daca as fi facut alte alegeri, viata mea ar fi fost altfel acum.
In fine, motive se gasesc mereu, dar gata ca imi stric ziua.
Am sa mai intru si pe blogurile voastre, sunt tare curioasa ce noutati mai aveti, dar probabil am sa fac acest lucru diseara, deoarece acum mai am putin si plec la munca.
Oameni buni, e jumatatea lui noiembrie. Va vine sa credeti cat de repede a trecut timpul? Inca putin si vin sarbatorile. Pf, parca mai ieri am intorceam de la munte de Revelion, cu glezna luxata.
Prea multe de zis nu prea as mai avea, decat ca voi avea rubrici noi pe blog, cum ar fi: " Citatul zilei" si " Melodia saptamanii", si probabil vor mai fi altele. Deasemenea ma gandesc sa profit de micul meu page rank 3 si sa ajut si alti bloggeri sa se promoveze, mai ales cei la inceput de drum. Stiu ca nu am un blog foarte mare si foarte cunoscut insa mi-ar face mare placere sa pot ajuta macar cu putin. Momentan ma gandesc cum as putea face acest lucru. Voi aveti ceva idei ?

2 comments:

  1. Pf, soro....nu te gandi tu la toate, nu le mai pune la suflet ti-am mai zis. Lasa-le naiba, mai gandeste-te si la tine. Simte-te bine, lasa-i pe altii sa zica ce vor atat timp cat tu stii ca nu e adevarat nu trebuie sa te afecteze. si nu mai lasa de la tine cum ai facut mereu pana acum ti-am zis fi mai a dracu. cat despre mama ta mereu iti va fi dor de ea.
    da trece timpul asta al naibii de repede. Pup si ai grija de tine, ochi fumosi! :)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.