Craciun Fericit.

In primul rand vreau sa va urez tuturor Craciun fericit! Traiti din plin aceasta sarbatoare frumoasa impreuna cu cei dragi. Merita sa traiti fiecare zi ca pe un dar nepretuit, fie ca e zi normala, fie ca e sarbatoare.
Imi pare rau ca in ultima vreme nu prea scriu pe blog, dar cel putin in ultima vreme ba am la munca, ba cu treaba pe acasa, deh stiti cum e inainate de sarbatori.
A venit mosul pe la voi? Daca da, inseamna ca ati fost cuminti si ca meritati din plin cadourile. La mine trebuie sa recunosc ca a fost cam saracacios, chiar daca zic eu am fost cuminte. Din pacate majoritatea stau prost cu finantele.
Ma bucur tare ca petrec din nou Craciunul cu voi si ca am ocazia sa va spun inca o data Craciun Fericit!

2 comments:

  1. Sarbatori fericite!
    mosul la mine a fost extrem de zgarcit, dar il inteleg, o pun pe seama crizei.

    ReplyDelete
  2. La multi ani fericiti! Un 2012 plin de realizari, va doresc o seara de Revelion minunata, un an nou cu sanatate, multumire sufleteasca, resurse de energie pentru a putea depasi toate problemele care se ivesc, inerent, intr-o viata de om....sa iubiti si sa fiti iubiti!!!LA MULTI ANI!!!!!!!!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.