Back in town

Back in town....sau mai bine zis pe blog pentru ca nici macar nu am fost plecata din oras in ultima vreme. Nu am mai scris de la Craciun, nici macar nu v-am urat "LA MULTI ANI!!!", dar cum niciodata nu e prea tarziu va spun acum: LA MULTI ANIIIII!!!....multa sanatate , fericire, iubire si fie ca anul acesta sa fie mult mai bun ca cel care s-a incheiat.
In rest ce sa spun, imi pare rau ca in ultima vreme scriu din ce in ce mai rar si ca nu reusesc sa ma tin de promisiunea de a scrie mai des. Sper totusi ca intr-o buna zi sa pot face acest lucru.
Am intrat intr-un nou an, un prilej bun sa o luam de la capat, sa speram in mai bine, putem chiar sa ne gandim la noi inceputuri. Eu vreau ca acest an sa fiu mai vesela, sa las supararile si rautatile in urma.
Si ca tot vorbim de noi inceputuri ma gandeam si la un nou look, nu, nu pentru mine, cel putin nu momentan , ci pentru blogul meu. Simt nevoia de o schimbare si de mai mult spatiu in sidebar, ceea ce lipseste putin temei actuale. Am gasit o noua tema , care sper sa va placa. Asadar daca observati ca se intampla ceva ciudat cu blogul, nu va speriati pur si simplu imi schimb tema pentru a nu stiu cata oara. Deh, ce sa-i faci mereu simt nevoia de o schimbare. :)

1 comment:

  1. Bun venit, revenit, in online, in 2012!
    O schimbare de design? Nu-i bai. Eu am acest obicei, lunar.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.