Un flashmob interesant

Zilele trecute am dat peste un videoclip foarte interesant, care da de gandit. Despre ce e vorba? Pe scurt , o persoana lasa o sticla de plastic pe jos in speranta ca cineva o va ridica. Eu am numarat cel putin 17 persoane care au trecut pe laga sticla si nu au ridicat-o ( si asta in doar cateva secunde ) , insa intr-un final o femeie se apleaca si ridica sticla. Ce s-a intamplat dupa ? Va las sa vedeti !



Nu ar fi deloc o idee rea organizarea unor flasmoburi de acest gen si in Romania. Sunt tare curioasa cum ar sta lucrurile.

7 comments:

  1. dap intereseant . . .ar fi tare dak s-ar organiza si la noi :P

    ReplyDelete
  2. Frumoasa faza, chiar a socat-o un pic pe domnisoara. Nu ar strica si la noi asa ceva. Poate vom invata si noi sa avem un pic de simt civic si ecologic.

    ReplyDelete
  3. @Derscanu Chiar nu ar strica, dar e cam greu cu mobilizatul la noi. Desi daca ne-am chinui, ne-ar iesi ceva.

    ReplyDelete
  4. Acum ceva timp mergeam in spatele unor tipi care vorbeau de curatenia din vest, de faptul ca nu arunca lumea pe jos gunoaie si tot asa... in timp ce vorbeau unul din ei scoate pachetul de tigari, aprinde ultima tigara din el si arunca pachetul... pe jos!
    I-am facut observatie si el foarte ofensat si gata de scandal imi raspunde: "Si?! Ai vreo problema?"

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.