Paste Fericit!

Spre rusine mea ultima data cand am scris pe blog va uram o primavara frumoasa si asta se intampla pe 1 martie. De atunci s-au intamplat multe, am trecut prin multe, pe scurt am avut o perioada mai grea si nu prea mi-a stat capul la blog. Insa lucrurile incep incet, incet sa intre pe fagas cat de cat normal, asa ca de acum voi incerca sa fiu prezenta.
Azi e o zi sfanta si magica in care trebuie sa fim alaturi de cei dragi mai mult ca oricand. Macar in aceste zile sa ne strangem cu totii in jurul unei mese si pur si simplu doar sa vorbim, sa zambim, sa povestim , sa depanam amintiri si bineinteles sa ascultam. E momentul in care trebuie sa facem si sa spunem lucrurile din suflet si cu suflet si sa ne obisnuim sa facem asta zi de zi.
PASTE FERICIT tuturor, sanatate, belsug, bucurii si multa liniste!!! Bucurati-va de aceste clipe magice, fiti optimisti, veseli si invatati sa va bucurati de orice lucru marunt dar deosebit.
 HRISTOS A INVIAT!


3 comments:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.