Vestita intersectie Razoare

Planuiesc sa revin in forta pe blog si sper sa-mi si iasa de data asta, dar stiti cum e socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ.
Totusi, desi am incercat sa ma abtin nu am reusit si trebuie sa vorbesc macar putin despre acest lucru.
Despre ce? Despre vestita intersectie de la Razoare, pe care probabil, aproape orice bucurestean o cunoaste. De ce e ea mai speciala incat sa vorbesc pe blog despre ea ? Simplu, ca multe alte intersectii din Bucuresti e foarte aglomerata. Mai ales dimineata e jale. Spre exemplu azi am facut aproximativ 25 de minute de la Vasile Milea ( din statie ) pana pe Panduri ( practic sunt 2 statii ) . Si cum era de asteptat erau politisti de la rutiera si unde pui ca erau 2 ( cel putin pe ei i-am vazut eu ) , uneori sunt si 3 politisti. Si nu stiu cum se face ca de fiecare data , e mult mai aglomerat atunci cand sunt politisti. Dupa vreo 10 minute in care inaintezi cativa metri incepe sa-ti incolteasca in minte "Upppss voi intazia" Lumea incepe sa se agite sa se uite disperati pe geamuri, sa sune sa anunte ca intarzie 5-10 minute. Dupa ce intri pe Panduri lucrurile incep sa intre cat de cat in normal. Si uite asa aproape in fiecare dimineata plec la 7 de acasa si fac cam 40-45 de minute pana in Panduri ( au fost zile in care am facut si 1 ora ) . Mai sunt si zile bune in care fac in jur de 30 minute, a si sambata dimineata cand fac 20 de minute.
Si totusi revin cu intrebarea: De ce atunci cand sunt polististi in intersectii, acestea sunt mult mai aglomerate ? Scopul politistilor nu este sa fluidizeze traficul ? In fine....
Astea fiind spuse, nu pot decat sa astept cu nerabdare metroul in aceea zona, dar presimt ca o sa astept mult si bine, asa cum am asteptat metroul in zona Salajan, vreo 4 ani , intre timp am terminat liceul si nu am mai avut nevoie. :))
Si nu uitati adaugati si Razoare pe lista intersectiilor aglomerate atunci cand plecati de acasa. Ar mai fi si Timisoarei si Vasile Milea, dar sunt parfum pe la langa Razoare.
See ya...

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.