Un fluture

Cred ca multi dintre voi ati vazut reclama de mai jos, a unei companii de telefonie mobila. E ceva mai veche, insa azi am dat intamplator peste ea si parca imi cerea insistent sa o postez pe blog. :) Pur si simplu nu m-am putut abtine, desi trebuia sa o postez de cand am vazut-o pentru prima data.
Sunt convinsa ca multi ati vazut-o, insa cati dintre cei am vazut-o am si invatat ceva din ea? Pentru ca avem ce invata din ea. Rar asa reclame. Stiu ca multi veti spune ca  e copiata si ca romanii stiu doar asta stiu sa faca. Insa acesta reclama este inspirata dupa un lungmetraj al carui director este Konstantin Pilavios. Tot el a regizat si acesta reclama din Romania.
Cuvintele sunt de prisos, asa ca va las sa vedeti despre ce e vorba.

Si acum va dau o mica tema de gandire, de fapt e o tema de gandire si pentru mine. Oare de cate ori ne-am comportat si noi la fel cu parintii nostri? Oare ne-am gandit vreodata cata rabdare au avut cu noi ?

Reclama a fost "disecata" la emisiunea "Apropo TV" si merita sa vizionati acest reportaj. :)


2 comments:

  1. Cea mai frumoasa si educativa reclama pe care am vazut-o vreodata.
    Pacat de faptul ca cei mai multi producatori de reclame sunt seci, fara vlaga, fara a spune ceva anume.

    ReplyDelete
  2. tare si asta, oricum tatsu are pensie , el n are nici somaj

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.