Back in bussines

Am schimbat din nou tema blogului. Fac eu ce fac si iar o schimb. Ce sa fac daca ma plictisesc repede de designului blogului meu.
Sper totusi ca de acum sa ma pot tine de treaba in cea ce priveste blogul, sa scriu mai des. In primul rand o sa trec pe la sectiunea schimb de link ca sa ii aduag si pe cei care m-au adaugat ( parca am mai promis intr-o zi lucrul asta ) .
Am adaugat si cateva rubrici noi cum ar fi "Melodia saptamanii" ( unde saptamanal voi alege cate o melodie preferata ) , "Imaginea saptamanii" ( voi alege o imagine care mi-a atras atentia in moda placut ). "Filmul/Serialul saptamanii" ( saptamanal voi alege un serial sau un film pe care bineinteles l-am vizionat si mi-a placut ) , "Iti mai amintesti?" ( o sectiunea dedicata special acelor lucruri de care ne amintim cu placere ).
Mi-am dorit de mai mult timp sa promovez alte bloguri ( chiar daca nu am un mare blog ) , asa ca m-am gandit sa creez o pagina speciala pentru a promova bloguri. Dar despre acest lucru voi scrie intr-o alta postare mai pe larg, pentru ca e nevoie de mai multe detalii.
Momentan am sa ma opresc aici si incerc sa ma apuc de treaba, macar pana ies la plimbarica de sambata seara.

2 comments:

  1. Mi se pare ca google nu vede prea bine aceste schimbari, in loc sa te preocupe design ul ar trebui sa te preocupe promovarea.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.