Ganduri si atat

Nu am mai postat in ultima perioada si imi pare rau sa o spun atat de des. Poate intr-o buna zi voi reusi sa ma tin temeinic de acest blog.
Vreau in primul rand sa le urez bafta celor care dau BAC-ul anul asta. Sper ca de data asta sa nu fie acelasi dezastru ca anul trecut. Eu va tin pumnii. Stiu ca pare ciudat, dar mi-ar placea sa mai invat pentru BAC,acum, cel putin la romana. :)
Caldura mare mon cher, nu sunt prietena buna cu caldura, dar n-am incotro. Nu sunt prietena buna nici cu ploaia, cel putin nu cea din ultima perioada, pff cat a putut sa ploua.
In rest incerc sa ma obisnuiesc cu trecerea timpul, care parca e din ce in ce mai rapida. Ehe, luna asta imbatranesc si schimb buletinul, luna viitoare blogul meu implineste 3 anisori. Maine-poimaine il duc la scoala.
In seara aceasta promit sa ii adaug in blogroll pe cei care mi-au cerut sau care m-au adaugat deja si voi schimba si tema blogului. Deasemenea voi mai vizita blogurile voastre, imi este dor de ele si parca mi-e dor sa mai las cate un comentariu.
Asa ca ne vedem diseara, acum ma pregatesc de servici. :P

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.