Ce se intampla cu Vplay?

Written By AnnyA on 05 iulie, 2012 | 12:33

Au fost cateva persoane care m-au intrebat ce se intampla cu site-ul Vplay. Sincera sa fiu acelasi lucru ma intreb si eu, pentru ca nici mie nu-mi merge.
Tot ce stiu este ca s-au mutat cu hostigul in Olanda ( saptamana trecuta, cand a fost site-ul in mentenanta ) si de atunci pauza. Nu este prima data cand acestia isi muta hostigul si daca ne aducem bine aminte au mai fost probleme intr-o perioda. De ce s-au mutat, raspunsul e destul de logic, site-ul nu este legal, asta ca sa raspund si celor care cred ca este legal. Chiar credeti ca plateste cineva drepturi de autor?
Deasemenea se aude ca
Eu nu am reusit sa rezolv problema pana acum, am incercat si cu Mozilla si cu Chrome, pana si cu Explorer , nu vrea si basta. Am sa incerc sa reinstalez flash playerul, poate poate.

4 comentarii:

Cristi spunea...

Site-ul nu mai este finantat de catre Pro TV. Am gasit o explicatie aici: http://www.yoda.ro/securitate/paypal-si-payu-opresc-platile-catre-site-urile-cu-continut-piratat.html

Michaela spunea...

Nu ar mai avea de ce sa il finanteze, doar au yoyo, sau voyo cum ii zice...

Monica spunea...

Nu am vizionat pana acum filme pe acest site, ca doar exista atatea

Cosmin spunea...

cine stie

Trimiteţi un comentariu

Spune-ti parerea