Inceput de toamna



Inceput de toamna, o perioada in care tindem sa fim melancolici. Vara a trecut, cel putin in calendar, ce o tradeaza e doar racoarea diminetii si a serii, in rest chiar daca nu prea mai putem spune: “Caldura mare, Mon Cher”, tot cald e.
Inceput de septembrie...pe intai , deja eram usor dezamagita ca vine toamna si nu sunt chiar fanul ei. Dar lumea nu era preocupata de venirea toamnei, ci de faptul ca in sfarsit a adormit Connect-R. Ce chestie. Si acum, gata nu o sa mai auzim “Eu vara nu dorm”? Trist. Sau nu.
Singurul lucru care imi place la acest anotimp sunt peisajele si culorile acestuia. Pot sa spun ca le ador. E imposibil sa nu-ti placa covorul de frunze,chiar daca pomii isi pierd din farmec si frumusete.
Perioada asta am preferat sa nu scriu pe blog, in favoarea iesirilor cu prietenii, iar cand stateam mai mult pe acasa preferam sa ma uit la un serial sa ma relaxez,sa scap de stres, desi si scrisul pe blog e o metoda de a scapa de stres. Dar parca nu ai inspiratie cand esti stresata.
Si ca tot vorbim de inceputuri , poare ca ar fi bine sa ne straduim sa incepem ceva ce ne doream de multa vreme, sa alocam stimp si placerilor, sa ne acordam mai multa atentie noua...pur si simplu sa facem ceea ce ne place...
Si cand ma gandesc ca maine poimaine o sa sa scriu ca a venit iarna... :))

6 comments:

  1. Eu sper ca pe la jumatatea lunii acesteia se mai raceasca, nu de alta dar nu imi place deloc caldura motiv pentru care am asteptat mereu sa treaca vara.

    ReplyDelete
  2. Mie nu imi place deloc toamna si iarna din cauza frigului care nu il suport dar si ca trebuie sa te imbraci foarte gros :(....

    ReplyDelete
  3. Ma bucur tare mult ca inca mai avem o toamna calduroasa da nu stiu pentru cat timp

    ReplyDelete
  4. E noiembrie si inca e destul de cald, asta ma bucura dar tare mi-e ca prin martie ne loveste iar ninsorile foarte grele

    ReplyDelete
  5. Inca e prea frumos pentru perioada asta... E trist... din cauza poluarii s-a ajuns asa. O sa avem doar doua anotimpuri... Iarna si Vara... Atmosfera nu mai poate sa fie salvata...

    ReplyDelete
  6. Tocmai acum se simte ca a venit cu adevarat toamna, incepe sa fie frig, sa ploua sa fie ceata si sa cada frunzele de pe copaci :(

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.