Miez de tomana....



Stiu ca nu am mai scris de foarte multa vreme pe blog, insa timpul nu a fost prietenul meu in ultima vreme. De fapt, timp se gasea insa, am preferat sa fac lucruri mai placute, sa-mi petrec timpul cu persoane dragi. Sper totusi ca de acum inainte sa scriu macar de cateva ori pe luna.
Vreau sa-mi fac timp sa trec si pe blogurile voastre, in special celor care au citit si au comentat blogul, in ciuda faptului ca nu am fost activa in ultima vreme. Si bineinteles sa ma ocup de blogroll, pentru ca am avut ceva cereri si nu as vrea sa dezamagesc pe nimeni.. Daca omit pe cineva va rog sa-mi spuneti.
Momentan am am multe lucruri interesante de impartit cu voi, probabil va urma o avalansa de articole. Sper sa tina si timpul cu mine de data asta.
Suntem in miez de toamna, de fapt inca putin si vine iarna peste noi. Am avut si avem parte de toamna destul de calduroasa. Se putea mult mai rau.La sfarsitul acestui an se anunta ninsori si prin minunatul nostru Bucuresti.Sa vedem cum va fi iarna. Maine poimaine, ne uram Craciun Fericit si incheiam anul.
Nu-i asa ca timpul trece mult prea repede?
Ce planuri aveti pentru anul ce vine?

peisaj toamna

2 comments:

  1. Da timpu trece din ce in ce mai repede si nu mai ai timp sa faci nimic... E bine ca am avut o toamna calduroasa, eu astept zapada doar de sarbatori pentru ca atunci in place... in rest sa fie caldura tot anul :)

    ReplyDelete
  2. Inca putin si vine iarna, bine c aavem o toamna foarte calduroasa, joi or sa fie 20 grade :D

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.