Sa zambim putin





În avion, un pasager cu alura de dandy se adresează unei însoțitoare de bord foarte sexy:
- Cum va numiți, domnișoară?
- Mercedes, domnule!
- Frumos nume! Vreo legătură cu Mercedes Benz?
- Prețul, domnule… 








 Un tânăr african se înscrie la universitate. Secretara îl întreabă:
– Ce ramura va alegeți?
Tânărul african, nemulțumit profund:
– Dar nu pot sa am și eu o banca, ca toți ceilalți?




 
- Buna ziua!
- Buna ziua, domnule politist!
- Dumneata, tinere domn, pe gheata asta conduci cu 70 km pe ora? Vrei sa ajungi la spital?
- Da!
- Bravo,frumos raspuns! Esti smecher?
- Nu! Sunt doctor.....







 Un sofer, preot, este tras pe dreapta de Politie:
Politistul: – Ce ai in sticla?
Preotul: – Apa.
Politistul verifica continutul sticlei.
Politistul: – Parinte, dar aici este vin!
Preotul: – Binecuvantat fie Bunul Dumnezeu si miracolele sale...



 


7 comments:

  1. MI=-au placut mult banculrile dar si pozele :)

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoase pozele, mai ales cu pisicile :)

    ReplyDelete
  3. Poza cu barbatii vor ramane mereu copii e cea mai comica :D

    ReplyDelete
  4. Ce poze haioase :))) Femeile intodeauna au dreptate

    ReplyDelete
  5. Cazare :
    Ma suna prietenul meu azi si-mi zice:
    - Tocmai am avut un scandal monstru cu nevasta-mea...Nu ai cumva vreun pat liber pentru cateva saptamani, pana gasesc un apartament?
    - Ma tem ca nu, ii zic...Dar am totusi o canapea, daca doresti.
    - Perfect! imi zice el, esti un adevarat prieten...In cateva clipe o trimit la tine.

    ReplyDelete
  6. mi-a placut mult ala cu dandy-ul...realitatea romaneasca

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.