Sondajero.com Scam sau nu?

In ultima vreme peste tot dau pe linkuri catre Sondaje.ro.com care ofera bani pentru completarea de chestionare online.
Mi-am facut si eu cont si deja am peste 60 de euro in cont, pierzand doar cateva minute in 2 zile. Deja e extrem de dubios.
Treaba sta cam asa:

  • zilnic trebuie sa completezi 4 chestionare
  • pentru fiecare chestionar completat primesti 8 euro
  • pentru fiecare membri inregistrat cu lunkul tau primesti 5 euro
  • ulterior castigi 15%din veniturile membrului inregistrat.
  • iti poti retrage banii atunci cand strangi 500 de euro prin paypal
Asta asa pe scurt sa va faceti o idee. Scopul acestei postari este altul ? De a ne convinge ca site-ul asta e o mare teapa. 
Nimeni, nu ofera atat de multi bani doar pentru un chestionar.
Nu se gasesc niciun fel de date de contact.
Site-ul este plin de greseli de ortografie, exprimare: "satamanal", "smpla", "După ce ea finisează resgistrarea", "pentru utilizatorii Internetului care îţi doresc să participe la cercetările marketig" si lista poate continua. Ce site care se respecta arata asa.
Sondajele se repeta si se tot repeta. Si culmea pentru al 4 sondaj nu esti platit. La un moment dat cred ca ajungi sa le stii pe de rost.
E inregistrat cu privacy protection
La o cautare simpla pe net aproape nimeni nu a fost platit pana acum. Iar cei care sustin ca au primit banii, nu aduc si dovezi. Eu zic ca nimeni nu o sa fie platit. Mai degraba, platim noi pe cineva. Sa fim seriosi, daca ar fi asa ar sta toata lumea acasa bine merci si ar completa chestionare. Castigi 45euro pe zi ori 30 de zile=1350 de euro, intr-o luna. 
Acum va intreb eu pe voi:
  1. Ce parere aveti?
  2. A primit cineva banii? ( astept si o dovada )
  3. Stie cineva ce e de fapt cu acest site?
Eu una nu am de gand sa-mi pierd timp cu acest site, dar ma intriga faptul ca totusi exista toate dovezile ca site-ul e scam , dar are foarte mare succes si lumea continua sa se inregistreze.
Adevarul e ca la prima vedere sumele te incanta, dar mai apoi iti dai seama ca ceva nu e in regula.

 Momentan eu folosesc DeadedalusOnline pentru chestionare platite. Nu primesti atat de multi bani si nici atat de multe chestionare, insa am auzit foarte multe lucruri bune despre el. Daca doriti sa va trimit o invitatie pentru acest site nu ezitati sa ma contactati. Va voi trimite invitatie pe email.

15 comments:

  1. Cunosc pe cineva care traieste numai din aceste site-uri. Pe luna ajunge pe la 400 500 $. A mai luat si tepe mai sunt si unele site-uri care se inchid sau nu mai dau bani. Totul e imprevizibil cu aceste site-uri

    ReplyDelete
  2. Poti castiga dar e obositor si enervant la un moment dat... Si trebuie cam toata ziua sa stai pe aceste site-uri..

    ReplyDelete
  3. eu am acumulat 700 euro si bot nu miau dat nici un euro e teapa

    ReplyDelete
  4. imi puteti si mie care sint siturile care platesc astept un raspuns multumesc

    ReplyDelete
  5. Din cate am inteles neobux.com platesc dar nu sunt 100% sigur. Trebuie sa stai cu orele ca sa simti si tu ceva ca iei...

    ReplyDelete
  6. in mod cert e scam, am cativa prieteni cu foarteee mult timp liber si au facut exact toti pasii ceruti , au muncit o luna iar banii , ioc , nimic... cand le-a trimis mail-uri sa ii intrebe de sanatate primea un raspuns automat de genul , am primit solicitarea dvs si urmeaza sa fiti contactat prin e-mail...

    ReplyDelete
  7. Marius! neobox.com plateshte, dar este site the pay per click ( PPC) , shi sint multe PPC sites. Dar te plateshte sub 1 cent pe click. Sondajero este site de survey. Sint multe ste ca astea in america, shi care platesc. Dar intradevar tre sa stai pe internet sa faci bani. Nu faci banii doar sa batzi din palme. dar daca site-ul nu are telefon sau adresa la contact ..nu este serios... uite aici ceva care va poate da multe informatii despre asemenea site-uri http://d2f0bfq5hn3t7x9dzg1exfjt5z.hop.clickbank.net/

    ReplyDelete
  8. sondajero=mare teapa

    ReplyDelete
  9. Am tot vazut reclame si invitatii catre acest tip de site-uri dar nu am dat curs pana acum. Interesant articolul.

    ReplyDelete
  10. pe sondajero.com nu mai stati ca este teapa curata,eu am de primit 1100 euro de vreo doua luni . trimit cerere de plata si-mi zice ,crerea a fost apceptata dar bani nu mai ajung an cont

    ReplyDelete
  11. siteul e 100% SCAM
    Va spun eu care e scopul lor,
    Scopul lor este de a face bani pe seama voastra apasind clic pe publicitatea lor care se afla deasupra sondajului si sub sondaj
    sondajele is puse acolo doar de frumusete doar ca sa stai pe siteul lor si sa apesi din greseala pe publicitatea plasata de ei
    Daca o sa observati sub sondaj publicitatea apare sub forma de text (link) acesta publicitate are un buton sur in dreapta in forma de sageata spre dreapta, pentru cei ce nu stiu pot apasa din greseala pe acel buton sageata pentru a a continua sondajul astfel se va deschide cu totul un alt site, insa tu nici nu tiai dat seama ca tu ai apasat din greseala pe publicitatea lor si iai imbogatit cu cativa centi
    Dupa cum am observat publicitatea ceia e pusa foarte smecher iar un utilizator incepator din nestiinta le face salariu celor de la sondajero

    ReplyDelete
  12. Normal ca e dubios mai bine cand stau pe net ma uit pe bloguri, facebook sau situri de Cosmetice

    ReplyDelete
  13. buna ziua. chris astfel de site-uri din america platesc. eu am primit pe mail foarte multe cereri de inregistrare, dar inregistrarea la ei costa in jur de 90 dolari. si iarasi ce garantie ai tu ca roman ca primesti banii.

    ReplyDelete
  14. eu am facut suma de 500 au trecut 11 ziel si scria cererea dumneavoastrea de plata a fost acceptatat si atata acuma numi mai merge siteul imi da o reclama cred ca a vandut domneiul teparii ce sa le faci

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.