Bine v-am regasit!

Stiu ca nu am mai scris de foooooarte mult timp. De fapt anul asta am avut o singura postare si uite ca suntem in august. Aproape ca am lipsit un an de pe blog.
Insa acum vreau sa revin forta si sa incep sa postez din nou si sper ca inca nu am fost uitata de cei care obisnuiau sa-mi citeasca blogul.
S-au intamplat multe in ultima vreme , dar nu cred ca are rostul sa stau sa povestesc acum si oricum cum ziceam la inceputul inceputurilor , adica atunci cand am inceput pentru prima data sa scriu pe blog , nu am de gand sa-l fac un jurnal.
Am planuri mari pentru blogul meu. Vreau sa scot unele categorii si sa adaug altele.
Am observat ca in ultima vreme toata lumea sau aproape toti bloggeri isi doresc sa faca bani din blogurile lor. Tocmai de aceea o sa scriu si despre asta. Ce metode am incercat si au mers. Ce metode am sa incerc. Pana la urma nu e nimic rau sa castigi bani din asta , este o pasiune care se poate materializa in ceva mai mult.
Ma gandeam sa schimb din nou template-ul , asta daca gasesc ceva mai bun decat cel de acum , pentru ca sincer nu prea imi place portacaliul.
Sincer chiar mi-a fost dor sa scriu pe blog si ma bucur ca in sfarsit imi gasesc timp sa fac si acest lucru si de data asta as vrea chiar sa dureze.
Va doresc o seara placuta!

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.