Buna dimineata!

Buna dimineata, tuturor! E timpul pentru cafeluta de dimineata , doar e sambata , ne permitem sa lenevim putin. Asa ca m-am gandit ca in timp ce-mi savurez cafeaua sa mai scriu ceva pe blog.
Am lipsit foarte mult timp de pe blog si recunosc am facut-o pentru ca pur si simplu am vrut sa iau o pauza , nu m-a retinut nimic sa scriu. Dar acum spre sfarsit de an , m-am hotarat sa ma apuc din nou de blogging.
Am ramas surprins placuta , ca desi nu am fost activa , blogul meu inca este citit, inca apar cateva comentarii si inca am page rank 3. Ce poate fi mai frumos decat atat. Asta m-a convins ca merita sa incep sa scriu din nou.
Intre timp s-au schimbat cateva lucruri in viata mea , era cam imposibil sa nu. Incheiem mereu capitole si incepem altele. Asa e viata. Trebuie doar sa gasim puterea sa pastram trecutul in urma , pastrand din el , doar lucrurile frumoase. Trecutul e trecut si trebuie sa ramana asa , sa privim in urma doar atunci cand suntem extrem de convinsi ca merita sa ma incercam din nou, dar in asa fel incat , acel trecut sa devina un prezent mai bun. Cel putin eu asa gandesc acum , cu toate ca in capul meu e o invalmaseala de nedescris. Timpul le rezolva pe toate si sunt convinsa ca in final voi lua cea mai buna decizie.
In alta ordine de idei...
Dupa cum probabil unii ati observat , mi-am schimbat si aspectul blogului , in rest totul va fi ca pana acum in mare parte , ganduri , recomandari ( filme , seriale , carti , muzica si multe altele ) , lucruri utile etc.

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.