Oare?

Vi s-a intamplat vreodata sa nu stiti incotro se vor indreptata lucrurile ? Sa iti doresti din tot sufletul ca ceva sa mearga bine mereu , dar totusi sa fie ceva care incolteste undeva si va face sa nu fiti siguri 100%?
Vi s-a intamplat vreodata sa va doriti ceva enorm de mult si sa faceti orice sa il pastrati atunci cand l-ati obtinut , dar parca ceva...ceva...nu stiu...
Vi s-a intamplat sa fie o invalmaseala de sentimente si ganduri in sufletul si mintea voastra.
E greu sa traiesti cu o frica , constanta ca pana la urma dezamagirea isi face din nou loc in viata voastra ? Poate ca am trecut prin prea multe si inca mi-e prea greu sa cred ca intr-o zi chiar voi fi fericita , ca nu o sa mai plece nimeni din viata mea , ca nimeni nu o sa ma mai raneasca , sa ma minta. Am pierdut prea multi oameni dragi si doare , doar eu stiu cat doare.
Am fost de prea multe ori la pamant si cu greu m-am ridicat. Cand am fost in picioare , iar m-a lovit ceva , incat acum am impresia ca acum ma tarasc cumva si ca mi se pare sa fie firesc sa fiu lovita din nou. Doar ca in momentul asta simt ca nu o sa mai am puterea sa ma ridic.
Oare eu nu merit sa fiu fericita? Oare nu merit si eu mai mult! Oare am gresit atat de mult , am fost atat de rea , incat sa nu merit ?
Am avut oameni in jurul meu care m-au ajutat sa trec peste toate greutatile , o mare parte inca imi sunt alaturi.
Unii mi-au spus ca sunt puternica pentru ca dupa prin ce am trecut inca sunt aici si sunt asa , dar oare stiu ce e in sufletul meu , ca uneori zambesc doar ca sa ma incurajez pe mine , ca acel zambet , chiar daca nu a fost mereu sincer , a fost ca un unguent pentru suflet?
Stiu ca Dumnezeu nu-ti da , mai mult decat poti duce si ca ce nu te omoara , te face mai puternic! Si mai stiu ca trebuie sa treci peste multe hopuri ca sa poti avea ce-ti doresti...
Si oare cat voi mai putea fi puternica ?

1 comment:

  1. Ti-am mai zis ai incredere ca totul o sa fie bine intr-o zi si ca esti cea mai puternica persoana pe care o cunosc. Si ai o sensibilitate iesita din comun. Te rog sa nu clachezi! Nu stiu ce ti s-a mai intamplat dar cine te pierde e fraier/a .Si stii ca ai persoane care te apreciaza cu adevarat

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.