Stirea care a invadat netul

De cateva zile exista o stire care a invadat netul si nu numai ci si Tv-ul.
Sincer eu m-am saturat sa deschid Facebook-ul si sa tot timpul sa vad stiri despre vestitul divort al Biancai Dragusanu. Cee? Nu-mi spuneti ca nu stiti ca doamna sus mentionata a fost la Paris si craiul Adrian Cristea si a aflat toooooata lumea , inclusiv Victor Slav , care a decis sa divorteze de Bianca. Mda...pana de curand parca se vorbea de nunta lor , habar cat a durat , cateva luni cred.
Stau si ma intreb , de ce se vorbeste atat de mult de aceasta Bianca Dragusanu? Cine e ea de fapt , de merita atat de multa atentie ? Ce a facut atat de memorabil , inafara de faptul ca mereu apare in presa cu cate un barbat celebru - sa nu uitam ca a fost blonda lui Bote.
Sigur a fost deja pe la TV,smiorcaindu-se ca ii iubeste pe Slav si ca ii pare rau , sau mai stiu eu ce. Asta e unul dintre motivele pentru care nu deschid televizorul decat atunci cand vreau sa urmaresc ceva in mod ispre.
 Eu una m-am saturat de Bianca , de Slav , de Cristea si compania. Oare de ce aleg unii isi spele rufele in public in aseamnea hal. Am inteles ca daca esti persoana publica , exista si acest risc , dar cred ca depinde de fiecare daca situatia se transforma in ceva gigantic si usor penibil.

1 comment:

  1. Nunta televizata pentru bani... Urmeaza divortul si alta nunta a Biancai... Lumea vrea sa vada circ la TV.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.