Nu bate la usi inchise...

Sunt momente in viata in care trebuie sa inchidem anumite usi.
Deasemenea sunt usi pe care candva le-am deschis din nou , doar pentru a ne da seama ca ele trebuiau sa ramana inchise. Pentru ca ascund prea multa suferinta , suferinta care o data cu deschiderea usii a reinviat , parca mai dureroasa ca oricand.
Acele usi , trebuie sa ramana asa , inchise. Sa punem lacatul si sa distrugem cheia , pentru a rezista tentatiei de a o mai deschide din nou.
Trecutul , trebuie sa ramana trecut. Uneori , chiar nu are rost sa il reinvii, suferinta e prea mare.
Acolo unde am inchis o usa , am redeschis-o , doar pentru a o inchide din nou nu trebuie sa mai revenim niciodata , sub nicio forma. La inceput e greu , durerea e mare , dar timpul vindeca tot si o sa-ti dai seama ca nu are rost sa te intorci acolo unde ai fost dat la o parte si nu o data , ci de doua ori.
Am deschis candva o usa pe care am inchis-o candva , doar pentru a pune din nou lacatul , doar pentru a suferii din nou.
Stau si ma intreb , oare merit sa sufar mereu atat? De ce viata imi ia cele mai de pret persoane. Oare merita sa ma indrept spre o usa deschisa ? Tind sa cred ca nu , pentru ca suferinta a devenit o parte indispensabila a vietii mele si daca o pot evita , vreau sa o evit.

1 comment:

  1. Nu , nu deschide niciodata o usa care a fost inchisa pentru a doua oara. Pentru ca acolo sunt persoana care nu te apreciaza si nu au incredere in tine care nu te merita. SI tu esti un suflet atat de bun incat nu meriti asta nu tu ai de pierdut ci cel sau cea care ti a inchis din nou usa.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.