2 + 1 gratuit

Toamna se aproprie cu pasi repede , o tradeaza racoarea diminetii si din timpul serii , asa ca a venit momentul sa ne pregatim de acest anotimp racoros.
A venit momentul sa vorbim si de ofertele din zona fashionului.
Matar.ro vine cu o noua oferta tip 2+1 gratuit , asadar cumperi 2 produse si pe al treilea il primesti gratuit .Asa ca fetele inoiti-va colectia de botine si ghetute si tot ce mai aveti nevoie pentru a trece mai usor peste aceasta toamna. Baietii nu sunt uitat pentru ca veti gasiti o multimele de modele de incaltaminte pentru barbarti.
Singurele articole care nu participa la aceasta oferta sunt cele aflate deja la promotie si cele semnate Condur by Alexandru.
M-am uitat si eu site si sincer sunt multe modele dragute si avem din ce alege. Eu am mai comandat de la ei si am fost multumita.
Daca sunteti si voi curioasi si mai ales curioase puteti vedea aici toate articolele care intra in aceasta promotie , sau dand click pe bannerul de mai jos. promotie , sau dand clicl pe bannerul de mai jos.

Matar.ro
 
Totusi iata si cateva modele de incaltaminte care m-au atras.


PRET : 119,00
Pantofi Ocha Nude



PRET : 109.00
Pantofi Skyler Beige / negru


PRET : 69.00

Balerini Dora khaki negru


PRET 79.00 Ron

Geanta Lois Camel

PRET : 109.00 Ron


PRET : 89.00 Ron
Botine Kimmy negre

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.