5 ani de blogging

26.07.2009 prima mea postare pe acest blog. aceasta a fost ziua in care pasiunea mea pentru blogging a inceput sa se contureze.
Am evouluat destul de mult de atunci , am invatat multe lucruri noi. Am schimbat pareri , am incercat sa fiu utila , amuzanta , comunicativa. Am incercat necontenit sa urc cat mai sus.
Au fost si momente in care am renuntat din lipsa timpului , a chefului , a starii generale. Am incercat sa nu fac din blog un jurnal online in care sa-mi vars lacrimile ci sa fiu pe placut tuturor.
Am crescut , am evoulat incet , incet. Nu ma luad cu o mare realizare , insa am reusit ceva si stiu ca puteam mult , mai mult de atat , insa ambitia nu este punctul meu forte.
292.630 de afisari de pagina de cand cei de la blogger monitorizeaza acest aspect , peste 200 de vizitatori zilnici , 148 de fani pe Facebook , pagerank 3  , astea sunt o parte din statisticile blogului meu. Cam atat am crescut eu in 5 ani de la infiintare. Stiu ca este putin , insa eu ma mandresc cu asta si sunt multumita.
Acum am revenit si am idei noi , forte proaspete si un chef nebun de a scrie pe blog , de a impartasii cu voi o multime de lucruri. Am sa fac din acest blog un mod de a ma relaxa , zi de zi , asta chiar daca 9 ore pe zi le stau in fata calculatorului!
Sper din suflet sa fiti in continuare alaturi de mine , sa-mi citi blogul , sa ma sustineti sau sa ma criticati atunci cand este cazul.
Va multumesc din suflet pentru cei 5 ani petrecuti alaturi de mine si imi cer scuze pentru desele abstente de pe blog.

1 comment:

  1. La multi ani frumosi in blogosfera, inspiratie si la cat mai multe postari! :)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.