Marci noi la Kurtmann

Kurtmann singurul outlet online din Romania care comercializeaza branduri de renume la preturi foarte mici si-a imbogatit colectia cu 3 branduri noi.
  • OVS pentru barbati - o multime de hanorace , pulovere , pantaloni , camasi , tricouri ; Ai de ales din peste 300 de modele .
Kurtmann
  • OVS pentru femei - rochii , tricouri , pulovere , bluze ,colanti si altele te asteapta sa le cumperi la preturi impatabile. Ai de ales din sute de modele.
Kurtmann

  • VILA pentru femei - peste 150 de modele disponibile pe site. Pantaloni , rochii , tricouri , fuste , pulovere si multe altele .
Kurtmann

  1. MO Urban
  2. MO Explosion
  3.  MO Casual
  4. MO Body
  5. MO Basics
Rochii , pulovere , pijamale , pantaloni si multe altele.
Eu am aruncat un ochi pe noile colectii si am vazut o multime de produse chiar foarte dragute si la preturi accesibile , avand in vedere ca totusi sunt haine de firme. Sincer ma gandesc sa fac si eu o comanda , mai ales ca la comenzi de peste 190 de lei ai si transport gratuit.
De ce sa dau 80 pe o pereche de jeans in diverse centre comerciale care se aprovizioneaza de te miri unde , cand pot sa-mi iau o pereche de pantaloni de la OVS cu 70 de lei ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.