Nebunia reducerilor la resigilate

Probabil cu toti am auzit de 'resigilate' , in special in magazinele de profil IT&C , electrocasnice,etc.
Pe scurt resigilatele sunt produse in perfecta stare de functionare , dar care.perfecta de functionare. Prezinta de obicei ambalaje deteriorate,zgarieturi etc. O parte din produsele resigilate sunt produse care au fost expuse in showroom.
Evomag.ro lanseaza nebunia reducerilor la resigilate. Poti profita de reduceri substantiale la o gama larga de produse. Am aruncat si eu o privire pe site si am vazut reduceri chiar si de 500sau mai mult.
La aceste produse beneficiezi de aceeasi garantie de retur. Poti astepta sa ti se livreze produsul acasa in 24 de ore sau imediat ce ai cumparat produsul de pe site il poti ridica din showroom-ul Evomag. In plus poti cumpara si aceste produse in rate. Eu zic ca merita oferta , faceti o vizita pe site si poate veti gasi o oferta de care merita sa profiti , mai ales faca aveai in plan sa-ti cumperi ceva.
M-am gandit sa va las si cateva exemple de reduceri. Aveti o mica lista mai jos cu reducerile valabile ,
Oferta este valabila in perioada 27.08.2014 - 03.09.2014 .

  • pana la 30 % reducere la Sistemele PC resigilate ...vezi oferta
  • pana la 28 % reducere la laptopuri resigilate ... vezi oferta
  • pana la 37 % reducere la Televizoarele Resigilate ...vezi oferta
  • pana la 63 % reducere la Tabletele Resigilate ...vezi oferta
  • pana la 44 % reducere la Telefoanele mobile Resigilate ...vezi oferta 


PRET : 1999.00 lei - pret redus de la 2538.74

Aspire V5-571G-53334G50Mass

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.