Formular contact gratuit pentru blogul tau ( 1 )

Formularul de contact este indispensabil pentru orice blog. Sunt persoana care vor sa te contacteze personal si nu sa lase un comentariu pe care sa-l vada toata lumea.
Azi voi recomanda un formular de contact pe care eu l-am mai folosit si am inceput sa-l folosesc din nou acum.
123ContactForm ofera printre altele si formular de contact ( sau altfel de formulare ) gratuit. Gratuitatea are cativa termeni cum ar fi : un singur user , 5 formulare , 100 de mesaje ( primite ) pe luna , nu beneficiezi de spatiu de stocare pentru fisiere si se cere backlink . Insa poti alege si variantele platite...click aici pentru detalii.
Primul pas este sa-ti alegi viitoarele date de autentificare :

  • Username 
  • Parola 
  • Email


Apoi poti alege din formulare prestabilite pe care mai apoi sa le editezi tu. Eu am ales de data asta Contact and Lead Form.



Primul pas este sa alegi un nume pentru formularul tau . Acestea este numele care va aparea in titlul formularului tau . Click OK


Ti se va deschide urmatoarea pagina . Aici poti modifica campurile deja instalate , sa schimb titlul lor , sa adaugi alte campuri , sa schimbi ordinea acestora.
Apoi urmeaza sa-ti alegi ultimele setari . Numele care vrei sa apara atunci cand primesti un email. Un mesaj de multire pentru cei care te-au contactat , daca vrei sa fie redirectionat catre o alta pagina dupa ce aceasta ti-a trimis mesajul si multe altele. Alegi codul embed si-l inseri intr-o postare noua a blogului tau , sau in widgetul Html din sidebar.
Daca ai blog pe blogspot alegi codul special pentru blogger , daca ai blog pe wordpress alegi codul pentru Wordpress
Daca esti curios cum arata acest formular click aici sau mergi in pagina de contact a blogului meu.
Pentru orice alte nelamuri sau erori in instalarea acestuia iti stau la dispozitie.

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.