Nepasarea . E bine sau nu?

E bine sa fi nepasatoare sau nu ? Cam asta rasuna in capul meu acum si incerc sa gasesc raspunsul cel mai bun. Din pacate inima imi spune un lucru si daca ar fi sa o iau rational as spune total opusul.
Uneori sau de cele mai multe ori e bine sa fi nepasator pentru ca nu te mai consumi aiurea , nu-ti mai faci rau singur , iti vezi de viata ta mai departe fara sa-ti pese de ce gandesc altii , de felul in care se simt sau ce simt.
Dau un exemplu , tie ti-e foarte rau si persoana cea mai draga tie , te lasa si pleaca sa se distreze , chipurile obligatie. Mie nu mi se pare normal, dar unora se pare ca da. De fapt in momentul de fata nu prea stiu ce mai e normal si ce nu. Poate gresesc eu. Sau chiar daca nu iti e rau , cum o fi sa petreci sambata seara singur in casa in timp ce iubitul / iubita este la o petrecere ? Si sa fi avut ocazia sa mergeti la alta petrecere impreuna dar el / ea sa o aleaga pe cea la care se duce singur/a
Nici nu stiu daca trebuie sa am motive de ingrijorarea sau nu.
Pur si simplu nu stiu nimic acum...doar sper sa fie mai bine candva.


3 comments:

  1. Exemplul prezentat de tine intra si la categoria "indiferenţa".

    ReplyDelete
  2. Indiferenta , nepasare , ignoranta ...orice dar nu iubire. Comportament imatur inca la nivelul de golaneala cu tovarasi.

    ReplyDelete
  3. Daca iubita/iubitul te lasa cand ti-e rau si pleaca culmea sa distractie cum zici tu,inseamna ca nu-i pasa de tine si nu te iubeste. Pe scurt nu merita! Sunt atatia oamnei care si-ar da viata pt cineva iubit. De ce ai pierde vremea cu o persoana careia nu-i pasa de tine? Am citit blogul tau si pari o persoana buna...inconjoara-te cu oameni ca si tine

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.