Recomandare - Livrare mancare

Atunci cand nu ai timp sa gatesti , cea mai buna varianta este la apelezi la firmele de catering. Sau la birou , atunci cand nu apuci sa-ti iei pachetel de acasa si munca te tine tintuit de scaun  si nu ai timpul necesar sa colinzi prin magazin in cautare de hrana ( mie mi se intampla destul de des ) apelezi tot la firmele de livrare.
M-am gandit sa vin si eu cu o recomandare , in special pentru cei care cumpara mancare in cantitati mai mari.
 Daca sunteti mai multi intr-un birou si vreti sa mancati sanatos si ieftin va recomand sa alegiti Oala cu Bunatati . Au mancare foarte buna , livrare promta , si produse proaspete si mai ales gasiti multe preparate romanesti.
Produsele se vand la tava , in cantitati mai mari - 1kg , 1.2kg , etc. , dar credeti-ma ca merita.
Printre recomandarile mele sunt :

Cel putin eu pe aceastea le-am incercat si am fost foarte multumita.
In plus comandand de la ei acumulezi puncte de fidelitate , pe care le poti utiliza intr-o comanda ulteriora . Spre exemplu pentru Salata de boeuf acumulezi 6 puncte bonus , echivalentul a 3 lei.
Daca te abonezi la newsletter primesti un voucher de pana la 45 de lei in fiecare luna , dar si bunatati din partea casei si oferte speciale . In fiecare zi ai un cadou oferit pentru comanda ta , daca atingi suma minima.
V-am facut curiosi ? Consultati aici Meniul Complet . Poti alege si produse Sub 99 de calorii , Zero Zahar sau Siropuri naturale  . Ai posibilitatea sa alegi Meniuri Combo - o combinatie de mai multe preparate ( aperitiv , ciorbita si desert , etc )
 Pe scurt eu recomand cu caldura Oala cu Bunatati atunci cand ma dori o mancarea sanatoasa si gustoasa .



oalacubunatati.ro

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.