Recomandare pentru parul rebel

Am parul ondulat si foarte , foarte rebel , pur si simplu daca nu ii fac nimic sta in toate directiile si in toate felurile , o suvita creata , una ondulata , una dreapta.
Tocmai de aceea mai mereu trebuie sa apelez la placa de indreptat parul sau sa-l indrept cu ajutorul feonului.
Placa mea s-a cam dus , feonul nu e chiar ce-mi doresc si tocmai de aceea imi caut ceva nou si bun si bineinteles la un pret cat de cat accesibil.
Pe www.tbp.ro am gasit  un pachet promotional format din uscator de par si o placa pentru indreptat parul , de fapt aceasta placa este bonus la cumpararea uscatorului de par.
Uscatorul de par din cate vad este unul destul de puternic , are o putere reala de 2000W , semn ca nu o sa mai plictisesc atunci cand incep sa-mi usuc parul. Ce-mi mai place la acest uscatorul este ca are fltru detasabil , cea ce inseamna ca atunci cand se umple de scame ,praf , fire de par si alte minunatii , il pot curata lejer. Urasc cand vad filtrul murdar si nu-l pot curata , parca nici nu-mi vine sa-l mai folosesc . Si inca ceva , nu foarte important pentru majoritatea dintre voi , dar pentru mine e destul de important - are carlig de agatare :)) . Da pentru mine este important , pentru ca cel de acum nu are si mereu ma chinui sa-l depozitez prin sau pe te miri ce dulapuri si neatenta cum sunt de obicei ma trezesc cu el pe jos.
Si acum sa vorbim un pic si de placa , mai ales ca ceva m-a atras maxim la ea. In primul rand este de ceramica. De ce ceramica ? Pentru ca asigura o distributie egala si ridicata. In plus parul ramane mai stralucitor . In al doilea rand are placa concava si una convexa . De ce subliniez acest lucru ? Pentru ca e modelul ideal de placa de intins parul cu care poti face si bucle . Eu prefer buclele facute cu placa , pentru ca il mai si temperez putin in felul acesta . Cu ondulatorul raman mai mereu cateva fire rebele. Are temperatura reglabila de la 120 la 200 de grade si cablu rotativ ( si credeti-ma ca si acest lucru conteaza destul de mult ).
Eu zic ca se merita sa profitam de aceasta oferta . Voi ce ziceti ?
Si pentru ca tot am vorbit de uscator de par si de placa de indreptat , aceasta ataca si usuca firul de par , recomand sa folositi mereu un termoprotector . Recomand Balsamul fara clatire L´Oreal Professionnel Serie Expert Liss Ultime , pe care il puteti achizitiona tot din acest magazin . L-am folosit si am fost extrem de multumita de el , pentru ca da o usoara stralucire parul si calmeaza firele rebele.

1 comment:

  1. Buna. Te invit la un concurs cu tema: „Ce ai face 88.000 de lei? O fapta buna sau ti-ai satisface o placere vinovata?” Astfel premiez cele mai bune trei articole:
    Premiul 1 - 500 de lei;
    Premiul 2 - 200 de lei;
    Premiul 3 - 100 de lei.
    Scrie un articol si castiga! Castiga cu visul tau si demonstreaza-mi cat esti de iscusit in taina scrisului! Mai ai la dispozitie exact o saptamana!
    Mult succes!
    http://literestacojii.wordpress.com/2014/09/02/concurs-avbs-credit

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.