Review - Primer pentru ochi ELF

Azi scriu si eu primul meu review al uni produs cosmetic . Si incep prin a va recomanda un produs de care eu sunt indragostita si care nu-mi lipseste din trusa de make-up.
Primer e.l.f. Essential , caci despre el este vorba este un primer pentru ochi care chiar isi face treaba si costa doar 9 lei . Il folosesc de mai bine de 2 ani cred , zi de zi .
La ce foloseste ? In primul rand fardul de pleoape tine mai mult si isi pastreaza intensitatea pe parcursul zilei . Creionul de ochi nu se mai intinde si rezista mai mult . Practic ma ajuta sa-mi pastrez machiajul intact mai multe ore decat in mod normal.
Se foloseste foarte putin si chiar daca este foarte mic tine destul de mult. Aplicatorul se prezinta bine pana la sfarsit , nu se scorojeste si se toceste si nici nu apar acele mici scame ( cum am mai patit cu alte primere ) . Mai jos aveti o poza cu ultimul primmer , care aproape s-a terminat ca sa vedeti cat de bine se prezinta periuta.
Folosesc nuanta Sheer 7501. Nu are sclipici si nici nu luceste pe pleaopa dupa aplicare. Are o nunta foarte apropriata de culoarea pielii.
Eu va recomand acest produs. Cat de curand o sa mai vorbesc despre produsele de la ELF pentru ca sunt cateva pe care chiar le folosesc cu placere si chiar isi fac treaba.
Il poti cumpara de aici..




No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.