SuperBlog - editia IX

SuperBlog a ajuns la editia IX . Este una dintre cele mai longevive competii din blogosfera romaneasca si dupa parerea mea una dintre competiile care chiar merita si care ne ajuta pe noi bloggeri sa ne afirmam .
Anunt cu bucurie ca la aceasta editie voi participa si eu . Si mi-am pus in cap sa fac tot ce-mi sta in putinta sa fiu si eu printre cei buni.
Astept cu nerabdare sa inceapa competitia , sa-mi testez creativitatea si sa-mi imbunatatesc scrisul . Si pot sa-mi spun ca-mi plac si provacarile. Imi place sa-mi demonstrez mie ca pot face ceva bun si de calitate.
Asa ca urati-mi multa bafta si interesati-va si voi de aceasta competie , pe care eu sincer o recomand cu caldura.



ParticipLaSuperBlog2014

In competie poate intra orice blogger , indifent de experienta , de subiectele pe care le abordeaza . Important e sa te implici cu adevarat , sa pui pasiune si vei avea de castigat .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.