Top 10 ghete

A venit cu adevarat toamna , frigul a pus stapanire pe Romania , asa ca a  cam venit vremea sa ne luam adio de la balerini , sandale si pantofi .
Asa ca am inceput si eu sa-mi caut ghetute si botine perfecte pentru vremea de afara . Azi am ales sa fac un top al celor mai dragute ghetute de pe magazinul online Walkin-incaltaminte . Sunt ghetute casual ,lejere si comode , fara toc , sau cu un toc micut . Sincer nu stiu care imi place mai mult , asa cu nu e chiar un top , sunt foarte indecisa.
Sa incepem

Exteriorul este din piele mata 
PRET : 119,90

Ghete dama casual negre Caelia 



Exteriorul este din piele mata . In interior sunt usor imblanite :
PRET : 104,90 Lei

Ghete dama casual negre Blanca

Exteriorul ghetelor este din piele mata 
PRET : 109,90

Ghete dama casual albastre Anca
Exteriorul este din piele mata 
PRET : 114,90 Lei

Ghete dama casual khaki Nora
Exteriorul este din piele ecologica lacuita si piele intoarsa , tot ecologica. Inaltime 19 cm.
PRET : 119,90

Ghete dama negru
Sunt fabricate in Romania. Exteriorul este din piele mata. In interior sunt imblanite.
PRET : 164,90

Ghete dama din piele naturala Maro
Exteriorul este din piele ecologica mata de culoare neagra
PRET : 129,90

Ghete dama casual negre Callie
Ghete simple din piele ecologica mata de culoare neagra
PRET : 119,90

Ghete casual dama negre Aliona
Exteriorul ghetelor este din piele mata de culoare neagra 
PRET : 109,90

Ghete casual dama negre Amma
Inaltimea toata a ghetelor este de 19 cm . Exteriorul este din piele eclologica mata de culoare neagra.
PRET : 114,90

Ghete dama negru

Si cam astea sunt. Mie mi se par foarte confortabile , mai ales pentru cele care merg mult. Sunt perfecte pentru o tinuta lejera . Voua care va plac cel mai mult?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.