Viata....

Viata m-a pus la incercari foarte grele. cumva am reusit mereu sa merg mai departe. m-am ridicat de jos,m-am scuturat de praf ,mi-am sters lacrimile si mi-am continuat drumul. .
Au fost momente in care mi-am jurat ca nu o sa mai las pe nimeni sa intre in sufletul meu. Am.pierdut prea multe persoane dragi ,am suferit enorm in urma plecarii lor si suferinta e inca acolo , doar ca pe zi ce trece devine mai mica cu ajutorul celor care sunt langa si ma iubesc.. Credeam ca le-am pierdut pentru totdeauna...dar incet, incet mi-am dat seama ca ele.sunt in inima mea,traiesc prin amintirile mele cu ei si ca de acolo de sus ma privesc si veghezeaza asupra mea , sunt mandri de mine sau ma dojenesc atunci cand gresesc.
Au fost persoane care m-au dezamagit,m-au mintit,inselat,batjocorit si imi jurasem ca nu o sa mai incredere in nimeni,ca nu o sa ma mai daruiesc nimanui trup si suflet si totusi am facut-o iar si iar. 
Da am ramas aceeasi naiva.O naiva care spera mereu ca va fi fericita. Fericirea vine intotdeauna in doze mici si tot din fericire am parte de aceste doze mici. Iubesc oamenii, iubesc sa fiu inconjurata de ei,iubesc sa fiu iubita. Dar de fiecare data cand sunt ranita in vreun fel apar din nou dramele din trecut si  iar si iar ma ridic si tot asa...continui sa am incredere. Revin temerile , dar cu ajutorul celor de langa ine trec din nou peste ele.
Cand iubesc si pretuiesc pe cineva , ma daruiesc cu tot sufletul. Pun suflet in  orice, daa...stiu sunt genul acela de fata care plange si la dramele de la televizor...patetic ar spune unii.
Totusi mereu am stiu sa ma multumesc cu cea ce am si mereu m-am gandit ca altii sunt mai rau ca mine. Viata merge inainte cu bune si cu rele. Daca nu ar exista raul in viata noastra nu am fi stiut cum sa apreciem binele la adevarata lui valoare.
Poate intr-o zi o sa-mi fac curaj sa vorbesc si despre cea mai draga persoana din viata mea pe care am pierdut-o Daca o voi face va fi doar ca sa trag un semnal de alarma. Nu mi-am propus niciodata sa-mi expun dramele pe blog.


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.