Bancuri

Azi e luni , asa ca hai sa ne amuzam ...

Soferul autobuzului opreste intre statii, intoarce capul catre pasageri si striga:
- Daca nici unul dintre dv. nu vrea sa cedeze locul doamnei batrine care sta in picioare, sa stiti ca-i cedez locul meu!


Femeia zice:
Uite ce mizerie e aici, haide… trebuie sa facem putina curatenie. Si nu-ti mai lasa boarfele murdare pe podea, trebuie sa ma ajuti si tu, macar repara-mi masina de spalat ca altfel o sa ramanem fara haine amandoi. Nu te mai holba la mine ca boul, hai sa facem odata curatenie… nu maine… acum!!!
Barbatul aude:
bla bla bla HAIDE bla bla bla PE PODEA bla bla bla FARA HAINE AMANDOI bla bla bla ACUM


Un doctor se intalneste cu un vechi prieten, avocat, pe Riviera Franceza. Doctorul:
-Salut, ce vant te aduce pe aici?
-Pai mai stii darapanatura aia de cabana la Predeal pe care am cumparat-o? A luat foc si cu banii de la asigurari am venit sa ma relaxez, ca oricum am unde sta. Dar tu?
-Pai tot asa! Mai stii darapanatura aia de casa de vacanta din Moldova pe care mi-am luat-o? Au luat-o apele si din banii de asigurare am venit sa ma relaxez.
La care avocatul, cu voce joasa:
-Zi-mi si mie: cum ai facut sa provoci inundatiile?


La scoala , lucrare de control la filosofie.
Punctul 1 : filosof grec , numit si Stagiritul.
Un elev , care habar n-are , roaga colegul : cine e asta, ba , Aristotel sau Socrate ?
Nu stiu ba nici eu ,scrie si tu Aristocrate !


O familie se duce pentru prima data la restaurant si dupa ce termina toti de mancat, sotul plateste si ii spune discret chelnerului, incercand sa evite adevarul pentru a nu cadea in ridicol:
− O sa va rog frumos, sa imi puneti resturile la pachet. Stiti, pentru catel...
−Bineinteles domnule.
La care copiii in gura mare :
−Uraaaaaa!!!! Ne cumpara tati cateeeel!!!!


Un tip firav statea intr-un bar cu o bere in fata. Apare un smecher, ii da doua palme, ii ia berea si o da pe git. Asta firav incepe sa plinga, sa se tavaleasca pe jos.
- Ce ai, ma? Plingi pentru o bere, asa barbat esti tu?
- Cum sa nu pling? De dimineata m-a parasit nevasta, mi-a golit contul din banca si mi-a luat tot din casa. Dupa-amiaza imi pierd slujba, incerc sa ma arunc in fata trenului, dar o ia pe alta linie, incerc sa ma spinzur si se rupe funia, incerc sa ma impusc si se blocheaza pistolul. Cu ultimii bani, imi cumpar o bere, torn otrava in ea si vii tu si o bei...


La examen. Profesorul catre student:
- De ce esti asa nervos? Ti-e frica de intrebarile mele?
- Nu, dom' profesor; mi-e frica de raspunsurile mele!



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.